۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
سرانه مصرف گاز هر شبانه‌روز مشترکان زنجانی در فصل سرد سال ۲۰ متر مکعب است
مدیر عامل شرکت گاز زنجان:

سرانه مصرف گاز هر شبانه‌روز مشترکان زنجانی در فصل سرد سال ۲۰ متر مکعب است

زنجان - مدیر عامل شرکت گاز زنجان گفت: بیش از ۳۴۴ هزار مشترک گاز در استان وجود دارند و سرانه مصرف گاز این مشترکان در فصل سرد سال طی هر شبانه‌روز بیش از ۲۰ متر مکعب است.

به گزارش خبرنگار بازار، موسی احمدلو ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت گاز زنجان، گفت: با توجه به برودت هوا و افت دما و یخبندان زنجانی‌ها در مصرف گاز صرفه جویی کنند چرا که طی چندروز گذشته مصرف گاز زنجانی ها افزایش یافته است.

وی به میزان مصرف گاز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به برودت هوا مصرف گاز در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۹ میلیون و ۵۰۰ متر مکعب رسید.

مدیر عامل شرکت گاز زنجان ابراز کرد: در مجموع بیش از ۳۴۴ هزار مشترک گاز در استان وجود دار و سرانه مصرف گاز این مشترکان در فصل سرد سال طی هر شبانه روز بیش از ۲۰ متر مکعب است و لذا باید مردم فکر هم وطنان خود باشند و در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

احمدلو با بیان اینکه میزان مصرف گاز در زنجان به حد هشدار نرسیده است، افزود: ۲۱ شهر استان از نعمت گاز بهره‌مند و ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری از گاز استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: زنجان ۹۱۰ روستای دارای سکنه دارد که از این تعداد ۵۶۴ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که ۸۵ درصد از جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به ۴۸ روستا در دست اقدام است، یاد آورشد: تا پایان سال جاری، پروژه گاز رسانی به این روستاها به بهره برداری می‌رسد و برخورداری جمعیت روستایی از گاز به ۹۰.۶ درصد خواهد رسید.

کد خبر: ۲٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha