۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
بهره برداری از ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان
همزمان با سفر رئیس جمهور انجام می شود؛

بهره برداری از ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان

زنجان-سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان ۳۰ کیلومتر شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی محمد نادرخانی گفت: تاکنون در ۵۵ درصد از سطح شهر زنجان شامل ۴۱۶ کیلومتر، شبکه فاضلاب اجرا شده است.

وی افزود: در مجموع برای اجرای این میزان شبکه فاضلاب در شهر زنجان تا کنون بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به قیمت روز هزینه شده است.

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: از این مقدار ۲۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق کوی نارون، رختشویخانه، شهرک های لاله، منظریه، الهیه، جاده شهرک، خیابانهای معین کوی قائم شامل خیابان های خیبر و بدر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

نادرخانی گفت: انتقال فاضلاب مجتمع گلشهر و رنگین کمان، قسمت غربی خیابان سعدی وسط، کوچه شهدا، قسمتی از خیابان امام و فرودگاه، خطوط اصلی کوچه مشکی و خیابان صفا و خیابان بعثت نیز به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار داشته و بزودی آماده بهره برداری قرار می گیرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر توسعه صنعت تصفیه و بازچرخانی فاضلاب گفت: امروزه صنعت فاضلاب به عنوان یکی از شاخصه های اصلی توسعه یافتگی در هر جامعه ای محسوب می شود.

نادرخانی خاطرنشان کرد: پس از استقرار دولت سیزدهم و سفر وزیر نیرو به استان زنجان، با برنامه ریزی های انجام شده و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی، توسعه شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان سریع تر از همیشه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۵۴٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha