۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
ترویج مردمی سازی اقتصاد در روستاهای ساحلی استان بوشهر| پرورش ماهی و میگو در حوضچه های کوچک و متوسط
استاندار بوشهر مطرح کرد:

ترویج مردمی سازی اقتصاد در روستاهای ساحلی استان بوشهر| پرورش ماهی و میگو در حوضچه های کوچک و متوسط

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر ترویج مردمی سازی اقتصاد در روستاهای ساحلی استان بوشهر از اجرای طرح های پرورش ماهی و میگو در حوضچه های کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از اولویت های حوزه اقتصادی استان بوشهر به شمار می رود و در دو سال اخیر در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته ایم.

وی افزود: تسهیل شرایط سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار قرار دارد و علاوه بر آن در زمینه بازاریابی تولیدات و تلاش برای بهبود شرایط صادرات کالاهای تولیدی استان نیز اهتمام جدی داریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز از شرکتی که در زمینه تولید ابزارآلات و ادوات پرورش ماهی و میگو فعالیت دارد بازدید کردیم و با تعاملی که بین پرورش دهندگان و تولیدکنندگان ایجاد می شود، زمینه بهبود فعالیت برای دو طرف فراهم خواهد شد.

محمدی زاده از ترویج مردمی سازی اقتصاد در روستاهای ساحلی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای روستاییانی که تمکن مالی بالایی ندارند، زمینه ایجاد حوضچه های کوچک و متوسط برای پرورش ماهی و میگو فراهم شده و با سرمایه حداقلی، چندین شغل در هر حوضچه ایجاد می شود.

وی افزود: این طرح ها در روستاهای ساحلی استان، اجرایی و عملیاتی می شود و البته تمام مسایل و الزامات زیست محیطی و بهداشتی باید در این طرح های کوچک و متوسط رعایت شود.

استاندار بوشهر گفت: توسعه اقتصاد دریامحور در نقاط ساحلی استان با شتاب قابل توجهی تداوم خواهد داشت و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

کد خبر: ۲۵۴٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha