۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
۴ شهر زنجان دارای محلات ناکارآمد هستند
معاون اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان:

۴ شهر زنجان دارای محلات ناکارآمد هستند

زنجان- معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه چهار شهر استان دارای محلات ناکارآمد هستند، گفت: این محلات در شهرهای زنجان، خرمدره، ابهر و قیدار قرار دارند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، رحیم توسلیان در جلسه پیگیری اجرای سیاست ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله ای و ناکارآمد شهری در محل سالن اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در سطح کشور در قالب نهضت ملی مسکن از سیاست های مهم دولت سیزدهم است.

وی ابراز کرد: این تعداد واحد مسکونی در قالب حمایتی،بخش خصوصی،خودمالکی و بافت فرسوده می باشد.

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه چهار شهر در استان زنجان دارای محلات ناکارآمد هستند،گفت: این محلات در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار قرار دارند و در این میان باید برای توانمند سازی این محلات توجه ویژه شود.

توسلیان با بیان اینکه نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در گرو ارائه بسته‌های تشویقی است،ابراز کرد: اجرای این مهم باعث افزایش اقبال ساکنان این مناطق به احیای واحدهای مسکونی می شود.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار شهری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، یاد آورشد: در این راستا اطلاع رسانی مشوق‌های نوسازی و مقاوم سازی مسکن در بافت‌های فرسوده بسیار مهم است و شهرداری های استان در این خصوص باید بسته های تشویقی را به اطلاع مردم برسانند.

کد خبر: ۲۵۴٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha