۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
مجموعه بزرگ شستا باید نیروی انسانی متخصص برای کشور تربیت کند
مدیرعامل شستا:

مجموعه بزرگ شستا باید نیروی انسانی متخصص برای کشور تربیت کند

نوروزی، مدیرعامل جدید شستا گفت: این شرکت بستر مناسبی برای تمام فعالیت‌های مورد نظر است و کارهایی که اینجا صورت می‌گیرد می‌تواند کشور را از واردات بی‌نیاز کند.

به گزارش بازار، روز گذشته (١٨ آبان ماه) در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران وزارت کار، سازمان تأمین اجتماعی و ستاد اجرایی فرمان امام، آیین معارفه عارف نوروزی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) درمحل این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل جدید شستا در این مراسم گفت: از حسن نظر وزیر محترم، جناب آقای مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هییت مدیره سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و محبت شخص ریاست محترم جمهور تشکر می‌کنم و امیدوارم شایسته این اعتماد باشم که پایان کار ما مورد عنایت حق تعالی قرار گیرد.

عارف نوروزی با بیان اینکه تشکیلاتی مانند شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حق الناس و منابعی از مردم هستند که باید برای سرمایه بین نسلی حفظ شوند، افزود: مجموعه شستا تشکیلات اقتصادی است و بنگاهی است که ارزش آفرینی، سودآوری و خدمت را مورد توجه قرار می‌دهد.

نوروزی تصریح کرد: برای مدیریت این تشکیلات وسیع و پر ظرفیت از رهنمودهای آغاز سال مقام معظم رهبری کمک می‌گیرم چرا که از سال ٩٠ تاکنون نامگذاری سال‌ها توسط ایشان با رویکرد اقتصادی همراه بوده است.

نوروزی با اشاره به اینکه شستا بستر مناسبی برای تمام فعالیت‌های مورد نظر است و کارهایی که اینجا صورت می‌گیرد می‌تواند کشور را از واردات بی‌نیاز کند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

مدیرعامل جدید شستا ادامه داد: در سازمان سرمایه گذاری تامین اجتماعی، افزایش بهره‌وری مورد هدف‌گذاری و توجه جدی قرار میگیرد. هم افزایی بین‌بنگاهی باید ایجاد شود و نظام حاکمیت شرکتی برای شرکت‌هایی که به صورت بنگاهی اداره می‌شوند باید ایجاد شود.

وی ادامه داد: توانمندسازی سرمایه‌ انسانی باید جدی گرفته شود و مجموعه بزرگ اقتصادی‌ای مثل شستا باید نیروی انسانی متخصص برای کشور تربیت کند. نوروزی ادامه داد: در چارچوب قانون و مقررات توجه ویژه به معیشت کارکنان در دستور کار است همچنین انعطاف‌پذیری سازمان باید دنبال شود تا به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به ارزآوری، توسعه صادرات و کاهش ارزبری گفت: می توانیم جز دستگاه‌هایی باشیم که در این زمینه گام برداریم؛ همچنین ایجاد اشتغال پایدار یکی از ماموریت‌هایی است که رییس جمهور محترم از دستگاه‌ها انتظار دارند.

نوروزی با اشاره به موضوع سلامت کاری و پرهیز از حاشیه‌ها تصریح کرد: اگر کسی در محیطی که مسئولیت دارد با سلامت و دقت عمل کند مورد تکریم قرار خواهد گرفت و در مقابل باافرادی که به هر روشی به دنبال سوء استفاده از بیت المال باشند خواهیم ایستاد.

وی گفت: کسانی برای سازمان خدمتگزاری می کنند که تعهد و دلبستگی سازمان را داشته باشند و باید یادمان باشد که همگی فرزندان انقلاب اسلامی هستیم.

مدیرعامل شستا با اشاره به خدمات سرپرست سابق شستا گفت: از خدمات آقای بازیان تشکر می‌کنم و به واسطه ارتباط ما در نهادهای انقلابی به ایشان ارادت دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم.

کد خبر: ۲۵۴٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha