۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور در دولت سیزدهم محقق شد
وزیر اقتصاد:

تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور در دولت سیزدهم محقق شد

خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور و ثبت رکورد تاریخی وصول درآمدهای مالیاتی در دولت سیزدهم محقق شد.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی با اهدای لوح سپاس به «محمدهادی سبحانیان» از اقدامات ارزنده و عملکرد درخشان سازمان امور مالیاتی کشور در ثبت رکورد تاریخی در وصول درآمدهای مالیاتی و همچنین اجرای موفق و کم نظیر در تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم از رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر کرد.

برپایه این گزارش، در متن لوح سپاس خاندوزی آمده است: «تهیه و تدوین برنامه های متنوع در راستای تحقق اهداف علیه نظام و عملیاتی شدن سیاست های کلی اقتصادی و به تبع آن تامین آسایش و رفاه بهترین بندگان خدا افتخار بی بدیلی است که نصیب خدمتگزاران مردم در آن سازمان شده است.

اجرای موفق و کم نظیر تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم به عنوان یکی از قوانین مترقی مالیاتی در سال جاری مرهون تلاش ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر همه مدیران و کارکنان آن سازمان است.

تحول در نظام مالیات‌ستانی کشور در دولت سیزدهم، ثبت رکورد تاریخی وصول درآمدهای مالیاتی همراه با اجرای برنامه‌های مختلف با هدف ارتقای فرهنگ مالیاتی و اجرای برنامه‌های متنوع اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی که توسط روابط عمومی آن سازمان میسر شده است، مسیری است که می تواند به عنوان الگویی موفق برای سایر حوزه های اقتصادی تبدیل شود.»

کد خبر: ۲۵۴٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha