۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کسب و کار های اینترنتی بزرگ ایران چگونه پیامک ارسال می کنند؟

کسب و کار های اینترنتی بزرگ ایران چگونه پیامک ارسال می کنند؟

اگر شما یک کسب و کار اینترنتی دارید و میخواهید تبدیل به یک برند شوید، یکی از اشتباهات بزرگ این است که پیامک های تبلیغاتی ، اطلاع رسانی و ... را از یک سری خطوط اشتراکی ارسال کنید.

به گزارش بازار، حتما تا به حال شده که هنگام ورود و ثبت نام به سایت برندهای بزرگ  و کسب و کارهای اینترنتی بزرگی همچون علی بابا، مستربلیط، دیجی کالا، پیام رسان، دیجی شاپ، خانومی، مقداد آی تی و ... برای شما پیامک کد تایید ارسال شود.

و یا این وبسایت ها پیامک های اختصاصی کد تخفیف را بر روی گوشی تلفن همراه مشتریان و کاربران خود ارسال می کنند.

در این مقاله می خواهیم راز بزرگ ارسال پیامک برندها و کسب و کارهای بزرگ را برایتان توضیح دهیم. با ما همراه باشید!

اشتباه پیامکی کسب و کارها

اگر شما یک کسب و کار اینترنتی دارید و میخواهید تبدیل به یک برند شوید، یکی از اشتباهات بزرگ این است که پیامک های تبلیغاتی ، اطلاع رسانی و ... را از یک سری خطوط اشتراکی ارسال کنید.

در این حالت پیامک شما در کنار پیامک سایر برند ها از یک سرشماره ارسال میشود و کاربر نمی تواند به خوبی میان این پیامک ها برند شما را به خاطر بسپارد.

اما راهکار چیست؟

برای اینکار شما باید یک خط اختصاصی برای خود تهیه کنید. اما نه هر نوع خط اختصاصی ای ! البته سامانه پیامکی ای که از آن خط اختصاصی تهیه می کنید نیز بسیار مهم است.

سامانه ارسال پیامک پیام رسان با ارائه  خطوط خدماتی و اختصاصی پرسرعت با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست به شما این امکان را می دهد تا در سریع ترین حالت بتوانید سرشماره مناسب برند خود را پیدا کنید.

پیامک های برند و کسب و کار خود را از طریق بهترین سرشماره پیامکی ایران و با سرعت بالا ارسال نمایید.

جهت دریافت راهنمایی های بیشتر با شماره ۰۲۱۷۴۹۱۲ تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که وب سرویس این سامانه پیامکی از معماری RESTful API استفاده می کند و دارای قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن و OTP می باشد.

آیا لازم است کد های برنامه نویسی را تغییر دهیم؟

تغییر پنل پیامکی و یا خط اختصاصی ممکن است نیاز داشته باشد تا شما برخی از کد های خود را تغییر دهید تا بتوانید به سامانه پیامکی پیام رسان متصل شوید.

کسب و کار های اینترنتی بزرگ ایران چگونه پیامک ارسال می کنند؟

در این مسیر می توانید از نمونه کد های آماده برنامه نویسی شده که به زبان های مختلف سی شارپ ، پی اچ پی ، پایتون ، Nodejs و ... که در این وبسایت قرار دارد استفاده نمایید.

اگر سرعت و کیفیت ارسال پیامک های اطلاع رسانی وبسایت خود راضی نیستید می توانید هم اکنون امکان وب سرویس پیامکی را تست کنید و از وضعت ارسال های آن مطلع شوید.

امکانات سامانه پیامکی پیام رسان

کسب و کار های اینترنتی بزرگ ایران چگونه پیامک ارسال می کنند؟

سامانه پیامکی پیام رسان از سال ۱۳۸۷ آغاز به فعالیت نموده و در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیام صوتی انبوه، وب سرویس پیامکی و بازاریابی پیامکی در حال فعالیت می باشد.

پیام رسان یک سامانه پیامکی به روز است که توانسته با ارائه  امکانات پیشرفته و پشتیبانی همه روزه در این حوزه پیشرو باشد.  از جمله این ویژگی ها و امکانات عبارت اند از :

  • بانک شماره موبایل تفکیک شده بر اساس شهر، استان ، شغل ، سن و جنسیت
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • وب سرویس پیامکی هوشمند و سریع
  • نمونه کد های آماده و قابلیت تست ارسال رایگان
  • ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی و شماره های گیرنده مسدود
  • پشتیبانی از انواع خطوط ارسال پیامک اختصاصی و خدماتی
  • فرآیند خدماتی سازی آسان برای خط اختصاصی
  • پشتیبانی ۷ روز هفته از طریق تلفن، تیکت و چت آنلاین
  • سازگار با افزونه های وردپرسی محبوب

کلام آخر

از آنجاییکه یکی از کانال های ارتباطی وبسایت های اینترنتی، نرم افزارها و کسب و کارهای مختلف از طریق اس ام اس است، انتخاب صحیح یک سامانه پیامکی مناسب از جمله اقداماتی است که به سرعت و کیفیت ارسال این پیامک ها کمک می کند.

در انتخاب یک سامانه پیامکی باید به موارد مختلفی از جمله هزینه خرید پیامک تبلیغاتی ، راه های پشتیبانی، انواع امکانات ، رضایت کاربران و ... توجه کنید.

پیام رسان یکی از پنل های پیامکی ای است که می تواند در این مسیر به برند و کسب وکار شما کمک کند تا تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خود بسازید.

کد خبر: ۲۵۴٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha