۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
آریزو ۶ جی تی در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد| فونیکس به دنبال افزایش سهم بازار
بازار خبر می دهد؛

آریزو ۶ جی تی در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد| فونیکس به دنبال افزایش سهم بازار

آریزو ۶ جی تی جدیدترین محصول برند فونیکس در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد، فونیکس سعی دارد با عرضه گارانتی بهتر رقبا را به چالش بکشد.

بازار؛ گروه خودرو: آریزو ۶ جی تی جدیدترین محصول برند فونیکس در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد، خودرویی با استاندارد انرژی های جدید یا همان ان ای وی قصد تصاحب سهم بیشتر بازار خودروهای سدان اسپرت را دارد.

فونیکس با شعار ترسیم زندگی بدون مرز هدف تنوع بخشی به بازار خودرو کشور را دنبال می کند. با گذشت دوسال از عمر این برند در بازار کشور جایگاه قابل توجهی را به دلیل رعایت و استفاده از استانداردهای جدید، طراحی مدرن و حرکت به سمت خودروهای پاک، به دست آورده است.

آریزو ۶ جی تی در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد| فونیکس به دنبال افزایش سهم بازار

چندی پیش رسانه بازار در پیست اتومبیلرانی آزادی آریزو ۶ جی تی را تست کرده بود، این خودرو با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری می تواند در مدت زمان ۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. گفتنی است که آریزو ۶ جی تی به فناوری کمکی راننده با ۲۱ سنسور راداری مجهز است، این سیستم کمک بسزایی در کاهش خطای انسانی هنگام حرکت دارد.

باتوجه به اینکه گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو با هدف توسعه بازار برند فونیکس را به نمایشگاه اصفهان جهت معرفی به مشتریان آورده است، این شرکت با عرضه گارانتی قابل توجه برای برند فونیکس رقابت در بازار را برای سایر خودروسازان سخت تر کرده است.

کد خبر: ۲۵۴٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha