۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کسب درآمد پایدار موجب افزایش اعتمادسازی در شهرداری‌ها می‌شود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

کسب درآمد پایدار موجب افزایش اعتمادسازی در شهرداری‌ها می‌شود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کسب درآمد پایدار موجب افزایش اعتمادسازی در شهرداری‌ها و بهبود روابط شهرداری با تجار خواهد بود و افزایش اعتماد عمومی نیز منجر به توسعه شهر می‌شود.

به گزارش بازار، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در رویداد علمی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز اظهار کرد: به دلیل ضرورت ارتقای کیفیت زندگی محیط شهری تبریز، شهرداری‌ باید همواره در جستجو راهکاری برای جذب سرمایه گذاری با استفاده از معیارهای علمی و دانشگاهی باشد.

وی از سرمایه به عنوان موتور محرکه و رشد اقتصاد شهری نام برد و افزود: استمرار در افزایش درآمد و بهره گیری از سرمایه گذار باید در کنار حفظ محیط زیست و بهبود شرایط زندگی شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در مدیریت شهری و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان حائز اهمیت است، تصریح کرد: عدم جذب سرمایه گذار اجرای تمامی طرح‌ها و ‌برنامه‌های شهری را با مشکل مواجه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: سرمایه زمانی اهمیت پیدا می‌کند که در راستای تامین سعادت ابدی و اخروی به کار گرفته شود. از نظر مومن ثروت و سرمایه از ارزش ذاتی برخودار نبوده بلکه ارزش آن برای بهره برداری برای منفعت عمومی و رضایت خداوند و رسیدن به سعادت است.

وی ادامه داد: سرمایه‌ای ارزشمند بوده که در راه خدا و برای اهداف آفرینش باشد و سرمایه گذاری در رمین و آبادی شهر با نیت خیر، خدا پسندانه است.

امام جمعه تبریز جذب سرمایه گذار را یکی از عوامل مهم در افزایش سهم اشتغال جوانان دانست و گفت: اینکه شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز این همایش را در دانشگاه تبریز به عنوان قطب علمی شهر برگزار کرده‌اند مایه مباهات و قدردانی است.

کد خبر: ۲۵۳٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha