۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
حضور ۷۰ شرکت داخلی از ۱۴ استان کشور در نمایشگاه و میز ملی خرمای بوشهر
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

حضور ۷۰ شرکت داخلی از ۱۴ استان کشور در نمایشگاه و میز ملی خرمای بوشهر

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از حضور ۷۰ شرکت داخلی از ۱۴ استان کشور در نمایشگاه و میز ملی خرما در استان بوشهر خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی بوشهر در راستای حمایت از تولید کنندگان بومی استان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می برد و تاکنون اقدامات ارزشمندی برای بهبود وضعیت معیشتی تولیدکنندگان بویژه در حوزه خرما انجام داده است.

وی افزود: بوشهر قطب تولید خرمای کشور است لکن بدلیل عدم توسعه یافتگی صنایع بسته بندی و فرآوری و صنایع تبدیلی، نتیجه خوبی برای خرما حاصل نشده که البته با تسهیل شرایط صادرکنندگان، قطعا شاهد تحولی اساسی خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: سال گذشته، نمایشگاه و همچنین میز خرما در بوشهر برپا شد که موحبات توجه بیشتر و موثرتر به مقوله خرما شد و این روند امسال نیز تداوم دارد.

گزدرازی از برپایی میزملی خرما با حضور ۱۴ استان کشور در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: استان های خرماخیز و فعالان صنایع تبدیلی و فرآوری خرما در این میز ملی حضور دارند.

وی اضافه کرد: ۷۰ شرکت از ۱۴ استان از ۲۳ آبان در نمایشگاه بین المللی بوشهر حضور خواهند داشت و در حوزه خرما از صفر تا صد محصولات و تولیدات خود را عرضه می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: علاوه بر صنایع تبدیلی و محصولات جانبی، در حوزه کود و سم و انواع ماشین آلات نیز، شرکت کنندگان به عرضه محصولات خود می پردازند.

گزدرازی یادآور شد: برای صادرات بخش زیادی از تولیدات خرمای بوشهر تلاش و فعالیت خوبی شده و اتاق بازرگانی نیز نهایت توان خود را به کار می گیرد.

کد خبر: ۲۵۳٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha