۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
طرح اقتصادی و عمرانی در شاهرود ذیل کارگروه تخصصی اعتبار می‌گیرند
معاون استاندار سمنان:

طرح اقتصادی و عمرانی در شاهرود ذیل کارگروه تخصصی اعتبار می‌گیرند

شاهرود- معاون استاندار سمنان از تشکیل یک کارگروه ذیل کمیته برنامه ریزی برای بررسی و نظارت و همچنین رصد پروژه های عمرانی و اقتصادی شاهرود خبر داد و گفت: طرح‌ها از این پس ذیل این کارگروه بررسی و سپس در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فخری در حاشیه نشست شامگاه یکشنبه شورای برنامه‌ریزی شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه طرح اقتصادی و عمرانی در شاهرود ذیل کارگروه تخصصی اعتبارات می‌گیرند، ابراز داشت: این کارگروه موظف به رصد کارشناسی مسائل مرتبط با طرح‌های عمرانی و اقتصادی و اعتبارات و ... است.

وی خواستار اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تبیین طرح‌ها و پروژه‌ها شد و گفت: یک کمیته و یا کارگروه متشکل از شش نفر برای ارزیابی و نظارت بر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تشکیل‌شده که اتفاقاً می‌تواند بهتر دستگاه‌های اجرایی را در جذب اعتبارات اقتصادی راهنمایی کند.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه این کار روند کارشناسی شدن طرح‌ها را ارتقا می دهد، بیان کرد: در این کمیته برنامه‌ها، اعتبار در خواستی و مقدار اجرایی‌شدن برنامه بررسی و اظهارنظر نهایی اعلام خواهد شد در نتیجه هم اعتبارات به خوبی توزیع می‌شوند و هم طرح‌ها تبیین خواهند شد.

فخری با بیان اینکه کار کارشناسی همیشه نتایج بهتری خواهد داشت، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی، ساماندهی و کنترل و نظارت را در دستورکار قرار دهند

کد خبر: ۲۵٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha