۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
در تودیع فتاح و معارفه دهقان چه گذشت؟

در تودیع فتاح و معارفه دهقان چه گذشت؟

مدیرعامل شهر صنعتی کاوه نوشت: فتاح با رویکرد اتمام پروژه‌های ناتمام از جمله آزادراه تهران شمال که سالیان متمادی بلاتکلیف بود در افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی بنیاد گام‌های مهمی برداشت.

به گزارش بازار، مجتبی افرند مدیرعامل شهر صنعتی کاوه درباره مراسم تودیع سید پرویز فتاح و معارفه سردار حسین دهقان نوشت: امروز مدیرعامل دوست داشتنی و خوش قلب بنیاد مستضعفان، مهندس سید پرویز فتاح با این مجموعه خداحافظی کرد و سکان مدیریت را با حکم مقام معظم رهبری به دست حسین دهقان واگذار کرد تا در سنگر ستاد اجرایی فعالیت کند.

فتاح در ۵۲ ماه تصدی ریاست بنیاد با سیاست محرومیت زدایی و توانمندسازی مستضعفان که از رهنمودهای مقام معظم رهبری بود توانست وجهه این مجموعه را تا حد زیادی تغییر دهد.

فتاح همچنین با رویکرد اتمام پروژه‌های ناتمام از جمله آزادراه تهران شمال که سالیان متمادی بلاتکلیف بود در افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی بنیاد گام‌های مهمی برداشت.

حسین دهقان با کوله باری از تجربه های کلان مدیریتی در سخنان امروز خویش نشان داد که به دنبال ارتقا و تنوع‌بخشیدن به توانمندسازی مستضعفان است و مشخص بود با مطالعه و برنامه در این خصوص صحبت می‌کند.

از سوی دیگر آنچه در سخنان آغازین سردار دهقان در معارفه برجسته بود توجه به مگا پروژه ها، عدم رقابت با بخش خصوصی و نگاه استراتژیک نسبت به آینده بنیاد است که نوید بخش حضور تفکری نو با استفاده از مدیران جوان و نیروهای جهادی متخصص در بنیاد مستضعفان است.

امیدوارم حضور دهقان در بنیاد مستضعفان و همچنین مهندس فتاح در ستاد اجرایی فرمان امام باعث ایجاد هم افزایی در بین این دو نهاد حاکمیتی برای رفع محرومیت و توانمندسازی محرومین و مناطق کم‌برخوردار شود.

کد خبر: ۲۵۳٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha