۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مبنای جهش تولید تسهیل حضور سرمایه‌گذاران است/ کمربند گردشگری اردبیل تکمیل می شود
استاندار اردبیل:

مبنای جهش تولید تسهیل حضور سرمایه‌گذاران است/ کمربند گردشگری اردبیل تکمیل می شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: مبنای اصلی در جهش تولید تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در استان با کمک و همراهی کارآفرینان است تا تحقق شعار سال امکانپذیر باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو عصر یکشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان به همراه اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: در مساعدت و همراهی با سرمایه‌گذاران نقاط ضعف و قوت در مدیریت اجرایی و عملیاتی شناسایی شده و تلاش بر این است تا با همکاری بانک‌ها، مسئولان اجرایی و قضائی سهولت حضور سرمایه‌گذاران و تقویت امر تولید اتفاق بیفتد.

وی بازدید از سه واحد تولیدی را در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: واحد تولیدی کیمیاشیمی، آذرجارو و واحد تولیدی سموم زراعی است که اغلب این واحدها در تقویت واحد صنعتی و تولیدی خود نیازمند تسهیلات بانکی بودند که مساعدت لازم انجام شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از محل تبصره ۱۸ منابع خوبی به استان تزریق شده و در سالجاری نیز بخش دیگری از منابع با نرخ سود کمتر جذب خواهد شد تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند با بهره‌گیری از این تسهیلات به تقویت تولید کمک کنند.

بهنامجو ادامه داد: ما در شرایط سخت اقتصادی و تشدید تحریم‌ها باید بیشترین توجه و تاکیدمان بر تقویت سرمایه‌گذاری داخلی باشد که به اندازه کافی تلاش شده تا تمهیدات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم آید.

کمربند گردشگری اردبیل تکمیل می‌شود
وی گفت: در کنار تقویت بخش صنعت و کشاورزی توانمندی‌های بخش گردشگری مورد توجه قرار گرفته که در همین راستا تکمیل کمربند گردشگری سبلان بسیار حایز اهمیت و مهم به نظر می‌رسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: عملیات زیرسازی در مسیر گردشگری مشگین‌شهر تا سردابه انجام شده و انتظار می‌رود با در نظر گرفتن اولویت‌های زیست محیطی و شرایط جغرافیایی منطقه این کمربند در مسیر سردابه تا سرعین تکمیل شود.

بهنامجو تصریح کرد: در سال جهش تولید بیشترین منابع استانی و ملی در بخش زیرساخت‌ها تزریق خواهد شد تا امکان حضور سرمایه‌گذاران با شرایط سهل و راحت فراهم آمده و بتوانیم به تقویت تولید با رویکرد صادرات و همچنین تامین نیازمندی بخش زراعی و باغی و حضور گردشگران داخلی و خارجی کمک کنیم.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قدردانی از حمایت رئیس کل دادگستری استان اردبیل از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و همچنین واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: این حرک قوه قضائیه قوت قلب برای تحقق شعار سال در مسیر جهش تولید است.

کد خبر: ۲۵٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha