۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کیفیت و قیمت مناسب محصولات تراکتورسازی ارومیه در مقایسه با تولیدات خارجی
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

کیفیت و قیمت مناسب محصولات تراکتورسازی ارومیه در مقایسه با تولیدات خارجی

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: محصولات تولیدی تراکتوسازی ارومیه از لحاظ کیفیت، تنوع و قیمت، مزیت بالایی نسبت به نمونه های خارجی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری بعداز ظهر یکشنبه در بازدید از تراکتورسازی ارومیه با اشاره به مزیت های ویژه محصولات این کارخانه نسبت به موارد خارجی گفت: کیفیت، تنوع و قیمت مناسب را می توان از مهم ترین مزایای محصولات تراکتورسازی ارومیه در برابر نمونه های خارجی دانست.

وی با تاکید بر توسعه، تجهیز و تخصیص اعتبارات لازم برای این کارخانه گفت: در این صورت می توان بخشی از ادوات کشاورزی مورد نیاز کشور را تامین کرده و نقشی ویژه در توسعه کشاورزی کشور ایفا کرد.

شهریاری با بیان اینکه رفع موانع تولید برای بهبود وضعیت اشتغال از سیاست های مهم استان است، گفت: حمایت ویژه ای نسبت به افزایش تولیدات تراکتورسازی ارومیه و دیگر واحدهای تولیدی استان خواهیم داشت.

استاندار آذربایجان غربی از افزایش ۷۰ درصدی تولیدات تراکتورسازی ارومیه در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داده و گفت: این امر نشان از رشد تولید و اشتغال در این واحد تولیدی دارد که از سیستم بانکی نیز خواهان افزایش حمایت ها در سال جهش تولید هستیم.

وی با اشاره ای به بهبود توانمندی های داخلی گفت: توانایی جوانان ایرانی در قطعه سازی و بومی سازی محصول تراکتور و صادرات این محصول نمونه ای فاخر از توانمندی های داخلی است.

کد خبر: ۲۵٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha