۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
حضور بوشهر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش اینوکس
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

حضور بوشهر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش اینوکس

بوشهر- حیدریه مدیر کل دفتر امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر از حضور بوشهر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش اینوکس خبر داد.

ضرغام حیدریه در گفت و گو با خبرنگار بازار از فعالین در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، صنعت و تولید، حمل و نقل، شرکت‌های دانش بنیان تولید محور، بازرگانی و فعالین بازار پول و سرمایه استان بوشهر برای حضور در پاویون اختصاصی استان دعوت به عمل آورد.

وی با اشاره به اهمیت و سطح بالای رویداد کیش اینوکس خاطر نشان کرد: با همکاری مسئولین منطقه آزاد بوشهر، پاویون استان تهیه و راه اندازی شده تا دستگاه های اجرایی، بانک ها، موسسات بیمه ای و فعالان بخش خصوصی و تعاونی‌ها در این عرصه ضمن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، با جدیدترین روش‌های فعالیت‌های سرمایه گذاری، بورسی و تامین مالی، راهکارها و تمهیدات ویژه برای ایفای نقش بخش خصوصی و مردم در کنار بخش دولتی، جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیرهای اقتصادی، زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی و... آشنا شوند.

حیدریه گفت: استان بوشهر باید بیش از پیش در حوزه معرفی فرصت‌ها و جاذبه‌های سرمایه‌گذاری فعالیت و با جریان‌سازی و فرهنگ سازی امکان جذب سرمایه‌گذار را تسهیل کند لذا در سال جاری و بنا به دستورات استاندار محترم مقدمات مناسبی برای تولید محتوا در این راستا تدارک دیده شده است.

مدیر کل سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر افزود: قطعا با یک بار شرکت کردن در نمایشگاه‌ فرصت‌ها به خوبی معرفی نمی‌شوند و باید روند حضور موثر استان در رویدادهای اقتصادی ملی و بین المللی به صورت بلند مدت و مستمر دنبال شود.

حیدریه: استان بوشهر خود نیز میزبان نمایشگاه و همایش های بین المللی چون خرما، آبزیان، صنایع دریایی و دریانوردی و... در سال جاری خواهد بود

وی اضافه کرد: علاوه بر این، استان بوشهر خود نیز میزبان نمایشگاه و همایش های بین المللی چون خرما، آبزیان، صنایع دریایی و دریانوردی و... در سال جاری خواهد بود.

حیدریه بیان کرد: علاوه بر بخش نمایشگاهی، ۳۶ نشست تخصصی نیز با حضور شرکت‌های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌ شود که با توجه به حضور مسئولین ارشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه و بانک مرکزی، فرابورس ایران و... فرصت مناسبی جهت ایجاد فضای گفتگو و تعامل بین مسئولین مربوطه و فعالین اقتصادی نیز خواهد بود.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر، اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص مولفه‌های مختلف موثر بر زیست بوم سرمایه‌گذاری استان، ضمن بهبود فضای کسب و کار زمینه ایجاد اشتغال پایدار نیز فراهم شود.

وی یادآور شد: پاویون استان بوشهر در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش، سالن خلیج فارس، سالن C. غرفه ٦٤ واقع شده است.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha