۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
مشکلی برای تامین گاز پروژه‌های مسکن ملی در زنجان نداریم
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

مشکلی برای تامین گاز پروژه‌های مسکن ملی در زنجان نداریم

زنجان- سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین گاز پروژه‌های مسکن ملی ندارید، گفت: طرح‌های گازرسانی با پیشرفت‌ خوبی در حال انجام است.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، میزان گاز مصرفی پیش‌بینی شده برای ۴۳ پروژه در دست اجرای استان زنجان را ۵۸ هزار و ۷۹۵ مترمکعب بر ساعت دانست و ابراز کرد: برای تامین گاز مشترکان واحدهای مسکن ملی در استان نصب دو هزار و ۲۱۳ انشعاب برآورد شده است.

وی از طراحی۵۳ هزار و ۵۲۱ متر شبکه‌گذاری گاز ویژه واحدهای نهضت ملی مسکن استان در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم گازرسانی خبر داد و گفت: طرح گازرسانی اکثر پروژه‌های شهرستانی به بهره‌برداری رسیده و تاکنون ۵۱۱ مشترک در این راستا به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان تاکید کرد: آمادگی کامل برای نصب کنتور و خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن ملی به بهره‌برداری رسیده را داریم و در صورت درخواست متقاضیان اقدامات لازم اجرا خواهد شد.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه شرکت گاز زنجان آمادگی کامل اجرای گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تعریف شده را دارد، ابراز داشت: این شرکت، مشکلی برای تامین گاز پروژه‌های مسکن ملی ندارد و طرح‌های گازرسانی با پیشرفت‌های خوبی در حال انجام است.

وی بیان داشت: تامین زیرساخت‌های گازرسانی همزمان با اجرای این پروژه‌ها، مورد توجه جدی شرکت گاز استان زنجان قرار دارد و در حال حاضر طرح گازرسانی پروژه‌های کوی زنگان، ارغوان، نصر، ثمین ۲، زیتون و نیروی انتظامی در حال اجرا است.

کد خبر: ۲۵۳٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha