۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
ثروتمندان سنگاپوری، ناخشنودترین پولدارهای آسیا هستند
به دلیل ناهماهنگی کار و زندگی؛

ثروتمندان سنگاپوری، ناخشنودترین پولدارهای آسیا هستند

طبق نظرسنجی یک بانک خصوصی مستقر در ژنو، ثروتمندان سنگاپور در مقایسه با همتایان خود از جمله تایلند و استرالیا در سایر بخش‌های آسیا و اقیانوسیه، کمترین میزان رضایت را از تعادل فعلی کار وزندگی خوددارند.

به گزارش بازار، نظرسنجی جدید بانک لومبارد اودیر و سی‌اس‌ای سوئیس در منطقه آسیا نشان می‌دهد ثروتمندان سنگاپوری کمترین میزان رضایت از تعادل کار وزندگی را دارند. براساس نتایج این نظرسنجی تنها ۳۰ درصد از افراد با ثروت قابل سرمایه‌گذاری بیش از ۱ میلیون دلار در سنگاپور از تعادل بین کار وزندگی خود ابراز رضایت کرده‌اند. این میزان رضایت، کمترین میزان میان افراد باارزش خالص بالا در منطقه آُسیا به شمار می‌رود.

نتایج این پژوهش نشان داد تایلند با ۷۲٫۷ درصد از بالاترین میزان رضایت در رتبه اول و پس‌ازآن استرالیا در رتبه دوم منطقه آسیا و اقیانوسیه قرارگرفته‌اند.

براساس این گزارش، گروه میلیونرهای ناراضی در این ایالت نسبت به میزان زمان صرف شده در محل کار ناراضی هستند. ۲۶ درصد سنگاپوری‌های حاضر در نظرسنجی اعلام کردند که اغلب اضافه‌کاری می‌کنند. براساس تحقیقات The Instant Group، شرکت فضای کاری منعطف مستقر در لندن، این کشور طولانی‌ترین ساعت کار در هفته، یعنی ۴۵ ساعت را در ۱۰ نقطه در آسیا و اقیانوسیه دارد.

براساس گزارش لومبارد اودیر، بااین‌حال این تصور وجود دارد که نسل جوان سنگاپور در حال فاصله گرفتن از ذهنیت «کار، زندگی است-زندگی کار است» هستند. این بانک بیش از ۴۶۰ فرد باارزش خالص بالا در سنگاپور، هنگ‌کنگ، ژاپن، تایلند، فیلیپین، تایوان و استرالیا را بین ماه‌های می تا ژوئن مورد پرسش قرارداد.

کد خبر: ۲۵۳٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha