۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
نمادهای سبز پوش پشت چراغ قرمز قانون
گزارش لحظه ای از بورس؛

نمادهای سبز پوش پشت چراغ قرمز قانون

تغییرات بیش از ۲۰ درصدی در افزایش قیمت سهام ها باعث شده نمادها متوقف شوند.

به گزارش خبرنگار بورس، بعد از صعود بی وقفه بورس در هفته جاری بسیاری از نمادها با افزایش ۲۰ درصدی مواجه شدند و طبق قانون سازمان بورس باید حداقل ۳۰ دقیقه در موقعیت سفارش گیری قرار بگیرند تا با تائید معاملات توسط ناظر بازار باز به معامله خود ادامه دهند.

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی‌شیراز (شیراز ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

 نماد معاملاتی شرکت ‌داروسازی‌زهراوی‌ (دزهراوی ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.  

نماد معاملاتی شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش (گکیش ۱) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش ۳۰ دقیقه ای، امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ آماده انجام معامله می باشد. لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مجدد نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می شود.

نماد معاملاتی شرکت تأمین مسکن جوانان (ثجوان ۱) پس از افشاء اطلاعات با اهمیت گروه ب، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش ۳۰ دقیقه ای، امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ آماده انجام معامله می باشد. لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مجدد نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می شود.

 نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری پردیس (پردیس۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. 

نماد معاملاتی شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش (گکیش۱) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش ۳۰ دقیقه ای، امروز  آماده انجام معامله است. لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مجدد نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می شود. 

کد خبر: ۲٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha