۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
ایران قدرت شناخته شده صنعت کاشی و سرامیک| قراردادهای سرمایه گذاری و همکاری مشترک با اروپایی ها
رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک:

ایران قدرت شناخته شده صنعت کاشی و سرامیک| قراردادهای سرمایه گذاری و همکاری مشترک با اروپایی ها

صفدری زاده رئیس انجمن کاشی و سرامیک گفت: استقبال عمومی، حضور شرکتهای داخلی و بازرگانان از کشورهای شاخص در زمینه تولید کاشی و سرامیک از ویژگیهای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک بود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: مرتضی صفدری زاده، رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور در مراسم اختتامیه نمایشگاه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک با اشاره به حضور نمایندگان تجاری از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه بیست و هشتم گفت: گسترش استقبال عمومی، حضور پررنگ شرکتهای داخلی و شرکت تجار و بازرگانان از کشورهای شاخص در زمینه تولید کاشی و سرامیک از ویژگیهای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک بود.
در نمایشگاه امسال، علاوه بر گسترش استقبال عمومی و حضور پررنگ شرکت های فعال در زمینه‌ کاشی و سرامیک، شاهد حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در عناوین مختلف تامین کننده مواد اولیه، خریدار و یا سرمایه گذاری در صنعت بودیم
وی افزود: در نمایشگاه امسال، علاوه بر گسترش استقبال عمومی و حضور پررنگ شرکت های فعال در زمینه‌ کاشی و سرامیک، شاهد حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در عناوین مختلف تامین کننده مواد اولیه، خریدار و یا سرمایه گذاری در صنعت بودیم که این موضوع نشانگر قدرت شناخته شده صنعت کاشی و سرامیک در جهان است.
در نمایشگاه امسال، نشست ها و جلسات خوبی با محوریت توسعه همکاری ملی و بین المللی با نمایندگان شرکت های مختلف اروپایی و آسیایی و دیگر کشورها برگزار شد که قطعا حاصل این نشست ها، قراردادهای سرمایه گذاری، صادرات و همکاری مشترک خواهد بود
صفدری زاده تاکید کرد: در نمایشگاه امسال، نشست ها و جلسات خوبی با محوریت توسعه همکاری ملی و بین المللی با نمایندگان شرکت های مختلف اروپایی و آسیایی و دیگر کشورها برگزار شد که قطعا حاصل این نشست ها، قراردادهای سرمایه گذاری، صادرات و همکاری مشترک خواهد بود. گسترش تعاملات و توسعه همکاری ها در سطح ملی میان شرکت های مختلف داخلی نیز از موضوعات قابل توجه در این نمایشگاه بود.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف اروپایی مانند ایتالیا در این نمایشگاه گفت: ظرفیت ها، امکانات و ویژگی های نمایشگاه بین المللی شهر افتاب در کنار حضور پررنگ و قدرتمند شرکت های فعال، نمایشگاه بیست و هشتم را در اذهان ماندگار کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، پس از چهار روز برگزاری در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، عصر جمعه ۱۲ آبان ماه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۵۳٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha