۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
احیای هامون را بدون برنامه توسعه ملل متحد ادامه می‌دهیم
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

احیای هامون را بدون برنامه توسعه ملل متحد ادامه می‌دهیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از تالاب بین‌المللی هامون گفت: احیای هامون را بدون برنامه توسعه ملل متحد ادامه می‌دهیم.

به گزارش بازار، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از تالاب بین‌المللی هامون افزود: پروژه احیای هامون را همراه با UNDP دنبال می‌کردیم، اما متاسفانه به دلیلی تحریم آن‌ها حاضر به حمایت از طرح نشدندو خوشبختانه پس از وقفه‌ای که ایجاد شد، تامین بودجه انجام شده و این پروژه در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود.

سلاجقه به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید پای درد دل مردم بومی منطقه نشست و پذیرای صحبت‌های ایشان شد. پیگیری مصوبات سفر قبلی به سیستان در راستای نجات تالاب هامون، دیداربا ذی‌نفعان و بهره‌برداران تالاب و برگزاری نشست «ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار» از اهداف سفر معاون رییس جمهور است.

برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) شبکه توسعه جهانی سازمان ملل متحد را تشکیل می‌دهد. این ارگان حامی تغییر و دستیابی کشورها به دانش، تجربه و منابعی می‌باشد که مردم را در ساختن زندگی بهتر برای خود یاری می‌دهند. هم اکنون برنامه توسعه ملل متحد در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه، با هدف یاری نمودن آن‌ها برای دستیابی به راهکارهای مناسب مقابله با چالش‌های توسعه‌ای خود، در حال اجرای اقدامات میدانی است. برنامه توسعه ملل متحد در سال ۱۹۶۶ بنیان گذاشته شده و دفتر مرکزی آن در نیویورک مستقر است.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha