۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
بی مهری به سرمایه گذاران حوزه کشاورزی در گلستان | نماینده تام الاختیار وزیر بیشتر توجه کند
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس انتقاد کرد

بی مهری به سرمایه گذاران حوزه کشاورزی در گلستان | نماینده تام الاختیار وزیر بیشتر توجه کند

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از سرمایه گذاران حوزه کشاورزی حمایت کرد زیرا عدم حمایت سبب بی انگیزگی آنان می شود اما این اتفاق در گلستان انجام نمی شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با بازار اظهار کرد: استان گلستان تامین کننده ۳۶ روز از سبد غذایی کل کشور بوده که این موضوع نیازمند توجه بیشتر و کمک به کشاورزان است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال باقیمانده طلب گندمکاران با چالش های فراوان در نهایت انتهای مهر ماه واریز شد، آیا بانک ها حاضر می شوند بدون دریافت دیرکرد اقساط آنها با تاخیر واریز شود؟

وی گفت: صندوق حمایت از کشاورزان در گلستان بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان سرمایه دارد و سهم دولت ۴۹ درصد است که اکنون به ۴۴ درصد رسیده و دولت باید برای رسیدن به سهم خود، ۲۰ میلیارد تومان به این سهم بیافزاید.

وی اضافه کرد: طبق قانون، پنج درصد سهم تملک دارایی استان می تواند به این صندوق اختصاص داده شود.

وی متذکر شد: جهاد کشاورزی به عنوان راس وزارت و نماینده تام الاختیار وزیر در استان ها باید مشکلات مردم را حل کند، بسیاری از این مشکلات در همین ادارات به راحتی قابل حل است.

سنگدوینی گفت: باید از سرمایه گذاران حوزه کشاورزی حمایت کرد زیرا عدم حمایت سبب بی انگیزگی و خروج آنان از استان می شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: ۷۵۰ تن مرغ در استان تولید شده که کمتر از ۲۰۰ تن در استان مصرف و مابقی به سایر استان ها حمل می شود.

وی اضافه کرد: وظیفه سایر استان ها و همچنین وظیفه دولت است که از منابع سرریز بانک های کل کشور، تولید کنندگان گلستانی مرغ را حمایت کنند.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha