۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
صف سنگین برای توقف نمادها
نمادهای متوقف شده و بازگشایی شده در معاملات چهارشنبه

صف سنگین برای توقف نمادها

به علت جو هیجانی در بازار در چهار روز گذشته، تعداد زیادی از نمادها در موقعیت بسته شدن بعد از تغییرات 20 درصدی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار بازار، به علت جو هیجانی در بازار در چهار روز گذشته، تعداد زیادی از نمادها در موقعیت بسته شدن بعد از تغییرات 20 درصدی قرار گرفته اند.سازمان بورس و سازمان فرابورس ایران اسامی نمادهای متوقف و یا بازگشایی شده در امروز را معرفی کردند: 

 نماد معاملاتی شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین (شرنگی1) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام ، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای، امروز آماده انجام معامله است. لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مرتبه دوم نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می‌گردد.

 نماد معاملاتی شرکت مهندسی مرآت پولاد (تپولا1) پس از ارائه موارد منجر به تعلیق در قالب افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه ب ، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای، امروز آماده انجام معامله بوده و در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مرتبه دوم نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می‌گردد.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان (کرمان1) پس از رفع دلایل تعلیق و افشای اطلاعات بااهمیت، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه‌ای، امروز  آماده انجام معامله بوده و در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مرتبه دوم نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می‌گردد.

نماد معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با سررسید های بهمن ماه 1398 و اردیبهشت ماه 1399 با توجه به توقف نماد اصلی در بازار نقد مبنی بر برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، در پایان معاملات امروز متوقف خواهند شد.

نماد معاملاتی شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (ددام1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

 نماد معاملاتی شرکت سیمان‌فارس‌وخوزستان (سفارس1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

نماد بورس کالای ایران(کالا1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. 

نماد معاملاتی شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران (خبازرس1) پس از ارایه موارد منجر به تعلیق در قالب افشای اطلاعات بااهمیت-گروه ب، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای، امروز آماده انجام معامله می باشد. لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مرتبه دوم نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می‌گردد. همچنین نماد معاملاتی مذکور (خبازرس1) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 1398/10/29، در پایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف می شود. ضروریست سهامداران محترم به اطلاعیه شماره 600695مورخ 1398/10/24 این شرکت در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) توجه کنند. 

کد خبر: ۲٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha