۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
آغاز فعالیت «سامانه بازار» برای ساماندهی دستفروشان تبریز
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز خبرداد؛

آغاز فعالیت «سامانه بازار» برای ساماندهی دستفروشان تبریز

تبریز- سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه جدید بازار در راستای ساماندهی دستفروشان، جلوگیری از سد معبر و ایجاد فرصت های برابر خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی کیانی با اشاره به انجام ماموریت های قانونی این سازمان با همکاری شهردارهای مناطق دهگانه تبریز، اظهار کرد: ایجاد و مدیریت یکپارچه بازارهای موقت و سیار در مناطق مختلف شهر تبریز در قالب روزبازار، عصربازار و هفته بازار با تمرکز بر مدیریت و نظارت میدانی توسط پیمانکار و معاونت ساماندهی سازمان و صدور مجوزهای موقت ماهانه بصورت آنلاین از طریق سامانه جدید بازار برای دستفروشان برنامه پیش روی شهرداری تبریز برای حل مشکلات ناشی از دستفروشی خواهد بود.

کیانی گفت: طرح ساماندهی دستفروشان به دو روش ساماندهی در محل یا ایجاد بازار جدید در مرحله اول به صورت آزمایشی در پیاده راه شهریار باغمیشه، شهرک ارم و میدان خشکبار با مجموع ظرفیت ۲۲۰۰ نفر/روز شروع شده و در مرحله بعد در سایر نقاط شهر تبریز اجرا خواهد شد.

وی افزود: به جهت لزوم دقت در همه جوانب موضوع در موفقیت این طرح، اجرای آن به صورت گام به گام بوده و شروع آن در محدوده مرکزی شهر بعد از پایان دوره آزمایشی خواهد بود.

اطلاع رسانی های لازم جهت انجام فرآیندهای کاری و ثبت نام در سامانه بازار از طریق آدرس bazar.tabriz.ir بوده و از هم اکنون قابل ثبت نام توسط دستفروشان است.

بدیهی است همزمان با ایجاد و تکمیل ظرفیت بازارهای موقت هرگونه فعالیت دستفروشان در سطح شهر، بدون دریافت مجوز از سامانه بازار و خارج از محدوده های پیش بینی شده ممنوع خواهد بود.

کد خبر: ۲۵۲٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اسماعیل جوانی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      خیلی بد