۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
۳۵ کارشناس استاندارد چین تجهیزات سورتمه گرگان را تایید کردند
فعال اقتصادی:

۳۵ کارشناس استاندارد چین تجهیزات سورتمه گرگان را تایید کردند

گرگان- اعتصامی، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه پوشش سازندگان نوآور گفت: ۳۵ کارشناس فنی حوزه استاندارد چین کیفیت تجهیزات و اقلام مرتبط با سورتمه ارسالی به گرگان را تایید کردند.

سعید اعتصامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: قبل از ترخیص سورتمه گرگان از گمرکات چین، فرآیند بررسی و کنترل کیفی ادوات و اقلام مرتبط توسط ۳۵ کارشناس استاندارد این کشور انجام و تأیید شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت توسعه پوشش سازندگان نوآور گفت: اقلام وارداتی در گمرک بندرعباس هم توسط کارشناسان استاندارد ایران کنترل و تاییدیه نهایی صادر شده است.

وی بیان کرد: پس از اتمام تجهیز و استقرار کابین و ریل گذاری شاهد آغاز فرآیند کنترل نهایی از سوی سازمان استاندارد خواهیم بود که بر اساس برآوردها حدود یک ماه زمان می برد.

اعتصامی گفت: نوع سفارش به نحوی انجام شده که قطعات یدکی و مصرفی مورد نیاز در پروژه سورتمه کاملا خریداری شده است و در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره شرکت توسعه پوشش سازندگان نوآور عنوان کرد: سورتمه گرگان با بهره گیری از ارز نیمایی خریداری شده است و از این حیث، حداقل قیمت برای شهرداری گرگان منظور شده است.

وی گفت: خرید سورتمه به صورت ارزی انجام و در قالب ریال به شهرداری واگذار شده است.

اعتصامی افزود: شهرداری گرگان ۸۰ میلیارد ریالی به این شرکت بدهکار است که در صورت تسویه حساب، شاهد شتاب در فرآیند فونداسیون خواهیم بود.

کد خبر: ۲۵۲٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha