۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
ایمن سازی صنعت ساختمان و معادن با محصولات ذوب آهن اصفهان
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مطرح کرد؛

ایمن سازی صنعت ساختمان و معادن با محصولات ذوب آهن اصفهان

اصفهان - کوهی؛ مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: استفاده از محصولات استانداردی مانند تیرآهن بال پهن این شرکت، در صنعت ساختمان سازی، انقلابی در احداث ساختمان های ایمن رقم می زند.

به گزارش بازار، مهدی کوهی در نشست با اصحاب رسانه در حاشیه بیست و پنجمین سمپوزیوم فولاد با بیان اینکه در برنامه تحولی سال جاری رشد تولید محصولات ارزش افزا را با جدیت تمام دنبال می کنیم، اظهار کرد: در کنار تولید مقاطع ساختمانی، محصولات آلیاژی، آرک و به ویژه ریل که نیاز اصلی کشور است مطابق با درخواست مشتری به صورت مستمر در برنامه تولید قرار دادیم.

وی افزود: در بخش ریل اولویت ما ابتدا تامین نیاز داخل است و در کنار این رویکرد، صادرات این محصول استراتژیک به کشورهایی مانند عراق و افغانستان را نیز دنبال می کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه تاکید دارند و در این راستا ذوب آهن اصفهان با تولید تیرآهن بال پهن در تامین این نیاز ضروری هموطنان عزیزمان با افتخار نقش آفرین است.

وی ادامه داد: استفاده از این محصول استاندارد (تیرآهن بال پهن) در صنعت ساختمان سازی، انقلاب عظیمی در احداث ساختمان های ایمن رقم می زند زیرا این محصول از طریق فرایند نورد گرم پیوسته و مطابق با استانداردهای روز دنیا هم اکنون تا سایز ۲۴ تولید شده و ارتقاء سایز تولید آن نیز در برنامه قرار دارد، محصولی که به جوشکاری های نا ایمن در ساخت و ساز پایان می دهد.

مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی در ادامه ابراز کرد: در کنار ساختمان سازی ایمن، برای افزایش ضریب ایمنی در معادن کشور نیز انواع آرک ها را در کارخانه تولید کردیم و سفارشات بسیاری در این زمینه داریم.

مهدی کوهی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برنامه های زیست محیطی شرکت نیز بیان کرد: حفاظت از محیط زیست و پیشگیری از آلودگی آب، خاک و هوا وظیفه هر تولید کننده محصول است و در این زمینه ذوب آهن اصفهان نیز پروژه های زیست محیطی بسیاری را اجرا نموده و برنامه جامع زیست محیطی این شرکت نیز با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست استان در دست تدوین قرار دارد و همچنین در بخش تولید نیز محصولات سازگار با محیط زیست را در برنامه تحولی شرکت قرار دادیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مقوله تامین زیرساخت ها برای تولید پایدار فولاد نیز اشاره و بیان کرد: مجموعه های فولادی باید تمام تمرکز خودشان را بر تولید و تنوع محصول قرار دهند اما چند سالی است که قطعی برق و گاز تولید آنها را تحت الشعاع قرار داده و لذا در کنار خودتامین شدن صنایع، مسئولین هم نیاز است از صنعت ارزش آفرین فولاد حمایت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: صنعت فولاد کشور به ویژه در هنگام تحریم ها، بر اساس بومی سازی های بسیاری که انجام داد، « ما می توانیم » را در عمل به اثبات رساند بنابراین هرگونه حمایت از این صنعت ارزش آفرین توسعه و پویایی بیش از پیش را برای کشور عزیزمان رقم می زند.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha