۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
انسداد ۴۴ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران طی یک روز
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس اعلام کرد

انسداد ۴۴ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران طی یک روز

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس گفت: طی یک روز کاری با انسداد ۴۴ حلقه چاه غیر مجاز از خروج ۷۹۲ هزار متر مکعب آب در سال از سفره های آب زیرزمینی در حوزه عملکرد این امور جلوگیری شد.

به گزارش بازار، وحید مرادی نسب افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی جهت اخذ دستور قضایی و همچنین اجرای آن توسط همکاران بازرسی و نظارت طی یک روز کاری، ۴۴ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در شهرستان پردیس در مجموع با دبی ۴۰ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

مرادی نسب با تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ با دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی گفت: برداشت های بی‌رویه آب سبب افت سطح آب‌های زیرزمینی شده است و کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت موضوع، این امور از هیچ کوششی در جهت صیانت از منابع آب دریغ نمی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب تهران و پردیس بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha