۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
اجرای طرح جهش تولید در ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم ایلام
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام خبر داد؛

اجرای طرح جهش تولید در ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم ایلام

ایلام- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام از اجرای طرح جهش تولید در سطح ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم ایلام خبر داد و گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال به همین منظور اختصاص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایلام، محمد زارع با بیان اینکه در راستای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای این استان، سطح زیر کشت در این زمین‌ها به ۱۰۰ هزار هکتار افزایش یافته است، اظهار داشت: امسال ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در استان اختصاص یافته است.

وی افزود: در سال زراعی گذشته بیش از ۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دیم استان، زیر پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها قرار داشت که در سال جاری این میزان به ۱۰۰ هزار هکتار افزایش یافته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با بیان اینکه استان ایلام در سال گذشته رتبه دوم میزان سطح زیر کشت در طرح جهش تولید در دیم زارها را در کشور کسب کرده است، عنوان کرد: سال گذشته برای حمایت از کشاورزان استان در راستای تولید محصول در زمین‌ های دیم ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که امسال این میزان با توجه به استقبال کشاورزان و همچنین سطرح زیر کشت در استان، به ۲۷۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

گفتنی است بیش از ۱۲ هزار کشاورز در ۱۲ شهرستان و ۵۰۰ روستای استان ایلام در سال زراعی گذشته در اجرای طرح جهش تولید فعال بوده‌ اند.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha