۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
متون قراردادها در مجموعه شهرهای جدید بازنویسی می‌شود
در نشست شورای هماهنگی مدیران حقوقی وزارت راه تاکید شد

متون قراردادها در مجموعه شهرهای جدید بازنویسی می‌شود

شورای هماهنگی حقوقی مدیران وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی برگزار و در این نشست بر بازنویسی متون قراردادها در شهرهای جدید، تاکید شد.

به گزارش بازار، شورای هماهنگی مدیران حقوقی وزارت راه و شهرسازی به میزبانی شرکت عمران شهرهای جدید با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر و سجاد جلالی مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این جلسه بخش حقوقی در هر شرکت و سازمان را مهمترین حوزه فعالیتی آن مجموعه اعلام کرد و گفت: بدون شک بخش حقوقی است که با چارچوب تعیین کرده می‌تواند هر مجموعه و مسئولین آن را از مواجهه با مشکلات قضایی و دردسرساز باز بدارد که خود مسئولیت بسیار بزرگ و مهمی به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه اهمیت کار حقوقی از منظر ریل‌گذاری برای تحقق اهداف هر سازمان را بسیار بالا دانست و افزود: صیانت از مدیریت، عدالت و بخش بیت‌المال و حق‌الناس از دیگر مسئولیت‌های بسیار مهم و قابل توجه این حوزه است که جایگاه بخش حقوقی را بسیار حساس می‌کند.

مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی نیز در این جلسه اصلاح و بازنویسی متن قراردادهای مجموعه شهرهای جدید را از ضروریات اقدامات شرکت عمران شهرهای جدید دانست و گفت: در این راستا ساختار و تشکیلات املاک و حقوقی در این مجموعه باید هرچه سریعتر تقویت شود.

جلالی همچنین در ادامه ضمن بررسی مشکلات حقوقی موجود در سطح وزارتخانه و شرکت های تابعه در گفتگو با مدیران و نمایندگان حقوقی شرکت های حاضر در جلسه تأکید کرد: هیچ قراردادی نباید بدون پاراف حقوقی گردآوری و امضا شود.

کد خبر: ۲۵۲٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha