۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۹
فاز فونداسیون سورتمه گرگان بزودی به پایان می رسد| با پیمانکار خارجی هزینه ها کاهش می یابد
فعال اقتصادی:

فاز فونداسیون سورتمه گرگان بزودی به پایان می رسد| با پیمانکار خارجی هزینه ها کاهش می یابد

گرگان- اعتصامی، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه پوشش سازندگان نوآور گفت: واگذاری فاز استقرار و اجرای سورتمه شهر بازی مدرن گرگان به پیمانکار خارجی ارزان‌تر و سریع‌تر از شرکت‌های داخلی تمام می شود.

سعید اعتصامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ماه‌های آینده فاز فونداسیون سورتمه به پایان می رسد و در مرحله بعدی باید به سراغ بخش اجرایی و تجهیز این سورتمه برویم.

عضو هیئت مدیره شرکت توسعه پوشش سازندگان نوآور گفت: شاید در داخل کشور هم برخی شرکت‌ها بتوانند تا این سورتمه را راه اندازی کنند اما تجربه زیادی در این بخش در کشور وجود ندارد.

وی افزود: واگذاری فاز استقرار و اجرای سورتمه شهر بازی مدرن گرگان به پیمانکار خارجی ارزان‌تر و سریع‌تر از شرکت‌های داخلی تمام می شود.

اعتصامی بیان کرد: شرکت سازنده چینی این سورتمه آمادگی خود را برای نصب این سورتمه اعلام کرده است و بر اساس برآوردهای اولیه، تیم اعزامی این شرکت می تواند سه ماهه این ادوات را مستقر و تحویل دهند.

عضو هیئت مدیره شرکت توسعه پوشش سازندگان نوآور گفت: اگر این پروژه به شرکت‌های داخلی سپرده شود، چند برابر شرکت خارجی زمان می برد و ممکن است هزینه های تحمیلی زیادی به پروژه وارد شود.

وی افزود: با توجه به تجربه بالای چینی ها، می توانیم در حداقل زمان ممکن، پروژه را در اختیار کارشناسان استاندارد قرار دهیم تا حداکثر ظرف یک ماه مجوز بهره برداری نهایی آن صادر شود.

اعتصامی گفت: تکمیل و بهره برداری از سورتمه می تواند بخشی از مطالبه مردم برای احداث تله کابین در گرگان را تامین کند.

کد خبر: ۲۵۲٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha