۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
شرایط خرید ملک در استانبول چیست؟

شرایط خرید ملک در استانبول چیست؟

شما می‌­توانید با خرید خانه در استانبول امکان اقامت در کشور زیبای ترکیه را داشته باشید.

به گزارش بازار، شما می‌­توانید با خرید خانه در استانبول امکان اقامت در کشور زیبای ترکیه را داشته باشید؛ در واقع طبق قوانینی که این کشور برای اتباع خارجی در نظر گرفته، خرید ملک یکی از روش­‌های دریافت شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه  است. در این مقاله ما تمامی مواردی که شما برای خرید خانه در استانبول باید بدانید  و شرایط اخذ شهروندی ترکیه را توضیح داده ایم.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه در استانبول

شما می‌¬توانید با خرید خانه در استانبول امکان دریافت شهروندی ترکیه در کشور زیبای ترکیه را داشته باشید؛ در واقع طبق قوانینی که این کشور برای اتباع خارجی در نظر گرفته، خرید ملک یکی از روش¬‌های دریافت شهروندی ترکیه است.

البته باید این مورد را در نظر بگیرید که ترکیه برای انجام این روند شرایط و مقرراتی را در نظر گرفته است که شما باید با توجه به آن‌ها برای این امر اقدام کنید. در حال حاضر با توجه به وجود تعداد زیادی پروژه ساخت ¬و ساز در شهر استانبول، انتخاب این شهر برای کسانی که به ¬دنبال خرید ملک و سرمایه¬ گذاری در کشور ترکیه هستند، بسیار مناسب خواهد بود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص دریافت پاسپورت ترکیه و اقامت در کشور ترکیه از طربق خرید خانه، در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط خرید ملک در استانبول چیست؟

چرا باید برای خرید خانه و اقامت، کشور ترکیه را انتخاب کنیم؟

موقعیت جغرافیایی این کشور و قرارگیری آن به¬ صورت یک پل ارتباطی میان اروپا و آسیا، ترکیه را به یکی از گزینه ‌های مناسب برای مهاجرت ایرانیان تبدیل کرده است. در صورتی که قصد مهاجرت دارید و همچنین از تمکن مالی مناسب برای انجام سرمایه¬ گذاری برخوردار باشید، مطمئنا خرید آپارتمان در ترکیه یکی از بهترین انتخاب‌¬ها برای شما خواهد بود. این کشور توریستی، امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار شهروندان خود قرار می-‌دهد و در صورتی که شما نسبت به دریافت اقامت ترکیه اقدام کنید، می‌توانید از این خدمات بهره‌¬مند شوید.

البته با توجه به قیمت مناسبی که برای خرید خانه در این کشور برای افراد خارجی تعیین شده و همچنین روند افزایشی ارزش املاک، انتخاب این روش موقعیت مناسبی برای سرمایه¬ گذاری خواهد بود. در حال حاضر اجازه خرید ملک در هر نقطه¬‌ای از کشور ترکیه به ایرانیان داده شده و از آنجایی که استانبول به¬ عنوان یکی از بهترین و مناسب‌¬ترین شهرهای این کشور شناخته می‌شود، اغلب افراد تمایل به خرید خانه در استانبول دارند.

خرید خانه در استانبول؛ انتخابی مناسب و هوشمندانه

استانبول به ¬عنوان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌¬ترین شهر ترکیه شناخته می¬‌شود که می‌¬توان گفت قطب فرهنگی و اقتصادی این کشور است. از سوی دیگر استانبول، در دسته شهرهای اروپایی قرار می¬‌گیرد که برای سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت¬ و ساز بسیار مناسب بوده و در سال¬‌های اخیر فعالیت‌¬های خود را در این خصوص توسعه داده است. این مورد را هم در نظر بگیرید که شما با خرید آپارتمان در استانبول می‌¬توانید برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز اجازه اقامت دریافت کنید. جمعیت رو به ¬رشد این شهر همیشه خواهان خرید و اجاره منزل هستند؛ پس در نظر داشته باشید که شما با خرید خانه در استانبول نه تنها شهروندی ترکیه را به ¬دست می¬‌آورید، بلکه می-‌توانید با اجاره¬ دادن یا فروش آن در زمان مقرر به کسب درآمد بپردازید.

شرایط خرید ملک در استانبول چیست؟

کشور ترکیه جهت خرید خانه در شهرهای مختلف خود از جمله استانبول، قوانینی را برای متقاضیان خارجی در نظر می¬‌گیرد که افراد باید بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دهند. این قوانین به شرح زیر است:

•           حداقل مبلغی که شما باید برای دریافت پاسپورت ترکیه هزینه کنید، برابر با ۴۰۰ هزار دلار آمریکا در نظر گرفته شده است.

•           بعد از خرید خانه در استانبول شما تا ۳ سال اجازه فروش و واگذاری آن را ندارید، اما در این زمان اختیار کامل ملک با شما است و امکان اجاره ¬دادن برای شما وجود دارد.

•           متقاضیان تنها اجازه دارند تا ۱۰ درصد از اراضی هر شهر را خریداری کنند.

•           ایرانیان اجازه خرید هر نوع ملک تجاری و مسکونی را دارند. از همین رو شما می¬‌توانید برای خرید مغازه در استانبول نیز اقدام کنید.

خرید خانه در استانبول چه مراحلی دارد؟

شما برای اینکه صاحب یک خانه در شهر زیبای استانبول شوید، نیازمند گذراندن چندین مرحله مختلف هستید که برای انجام آن‌ها، کسب اطلاعات لازم و پیداکردن مشاور املاک مناسب، امری مهم و ضروری است. خرید و فروش ملک در ترکیه بازار رو ¬به¬ رشدی دارد که با وجود تعداد زیادی پروژه‌¬های ساختمانی و املاک مسکونی در شهر بزرگی همچون استانبول نیازمند کسب اطلاعات اولیه در این زمینه هستید. شما باید در ابتدا محله‌¬ای را در این شهر پیدا کنید که متناسب با فاکتورهای مد نظر شما باشد و اگر بخواهید شخصا این کار را بر عهده بگیرید، با توجه به هزینه و زمان مورد نیاز، می‌¬تواند شما را با مشکلاتی روبه ¬رو کند.

از طرفی نیز عدم تسلط به زبان و همچنین در اختیار نداشتن اطلاعات لازم در خصوص مسائل حقوقی و قانونی این کشور، می¬‌تواند برای شما دردسرساز شود. شهر استانبول پرجمعیت‌ترین ناحیه در ترکیه محسوب می‌¬شود و مطمئنا هر کدام از محله‌های آن از نظر هزینه و شرایط مورد نیاز تفاوت¬‌هایی با هم دارند. با در نظر گرفتن این مسائل، مجموعه hbgroup با داشتن سابقه‌¬ای ۱۲ ساله در خصوص خدمات مربوط به کسب اقامت در کشور ترکیه و به ¬خصوص خرید خانه در استانبول، قادر است بهترین مورد را به شما معرفی کند.

برای اینکه تمامی روش ها و شرایط خرید خانه در استانبول  اعم از پروژه های آماده یا در حال ساخت ، و حتی خرید خانه در استانبول بصورت اقساطی و شرایط اخذ شهروندی و یا اقامت ترکیه را بدانید روی بنر زیر کلیک کنید که بصورت کامل به شما توضیح دادیم همینطور میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان HBGROUP  استفاده کنید.

شرایط خرید ملک در استانبول چیست؟

به¬ طور کلی مراحلی که برای خرید خانه در شهر استانبول باید طی کنید، شامل موارد زیر است که شرکت hbgroup

در این مسیر شما را همراهی می‌¬کند:

•           انتخاب ملک مناسب و دریافت تایید حقوقی آن

•           افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه و واریز مبلغ مورد نیاز از ایران به حساب فرد متقاضی

•           بررسی ملک مورد نظر از سوی کارشناس دولتی ترکیه و ارزش¬‌گذاری آن

•           دریافت تاییدهای لازم

•           انتخاب یک روز مشخص برای ثبت سند ملکی در دفترخانه که معمولا به روز نوتر معروف است.

با شرکت HB Group بیشتر آشنا شوید

بدون شک خرید خانه در هر جایی با چالش‌¬هایی همراه است و نیاز به تخصص دارد. از آنجایی که ترکیه نیز برای این روند مقرراتی را در نظر می¬‌گیرد، شما باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.در این زمان است که تخصص و تجربه مجموعه HB Group به کمک شما می‌¬آید، تا بتوانید روند انجام خرید خانه در شهر استانبول را به بهترین نحو انجام دهید.

این مجموعه تمام اقداماتی که شما برای خرید آپارتمان، افتتاح حساب بانکی و مسائل حقوقی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌¬دهد. در ضمن می¬‌توانید تمام اطلاعاتی که در زمینه خرید خانه، دریافت اقامت ترکیه و آشنایی با مناطق مختلف به آن‌ها احتیاج دارید را با مراجعه به صفحه اینستاگرام این مجموعه به نشانی https://www.instagram.com/hbgroup.tr مشاهده کنید.

شما می¬‌توانید برای انتخاب بهترین ملک در شهر استانبول و همچنین اجرای تمام مراحل مورد نیاز از شرکت HB GROUP کمک بگیرید.

شرایط خرید ملک در استانبول چیست؟

کد خبر: ۲۵۲٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha