۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
حیات دوباره طرح های نیمه تمام با منابع مولدسازی
رئیس سازمان خصوصی‌سازی مطرح کرد

حیات دوباره طرح های نیمه تمام با منابع مولدسازی

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هدف اصلی از مولدسازی اموال مازاد دولت، بهینه سازی فضاها و ملک‌های موجود دولت، افزایش بازدهی امکانات و اموال، ارزش افزایی و کمک به اجرای طرح‌های عمرانی است.

به گزارش بازار، مالک رحمتی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست استانی ستاد مولدسازی دارایی‌های مازاد دولت در یزد با بیان اینکه حتی یک ریال از منابع حاصل از مولدسازی اموال مازاد دولت صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود گفت: تمامی این منابع صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و امور زیربنایی می‌شود.

بر اساس این گزارش، رحمتی افزود: هدف اصلی از مولد سازی اموال مازاد دولت، بهینه سازی فضاها و ملک‌های موجود دولت، افزایش بازدهی امکانات و اموال موجود، ارزش افزایی و کمک به طرح‌های عمرانی مورد نیاز و اولویت دار است.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم متعهد به رشد و توسعه استان‌ها در ابعاد مختلف است، خاطر نشان کرد: در این راستا اجرای درست طرح مولد سازی که توسط این دولت احیا شد، پیگیری می‌شود و تمامی تصمیم‌ها در اجرای طرح مولد سازی به صورت استانی و با همکاری مسئولان هر استان انجام می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد گفت: وظایف اجرای طرح مولد سازی به استانداران تفویض شده و باید در هر استان طرح‌های عمرانی نیمه تمام اولویت بندی و به سرانجام برسد.

وی گفت: هم اینک حدود ۷۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام در استان یزد وجود دارد که در شرایط عادی برای تکمیل آن‌ها ۳۰ سال زمان می‌برد، در حالی که با اجرای طرح مولد سازی اموال مازاد دولت می‌توان زودتر به اهداف مورد نظر دست یافت.

معاون وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت سیزدهم و مدیران آن جهادی کار می‌کنند گفت: امروز یکی از مسایل مهم در جامعه باید امید آفرینی باشد که دغدغه مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و دولت است و باید تلاش‌ها و اقدامات دولت ملموس و نتیجه بخش باشد و این اقدامات بیان شود تا موجب امید افرینی در جامعه شود.

کد خبر: ۲۵۲٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha