۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
بازار مسکن گرگان در چنبره رکود غیرتورمی| خریدار کیمیا شده است
کارشناس املاک گرگان مطرح کرد؛

بازار مسکن گرگان در چنبره رکود غیرتورمی| خریدار کیمیا شده است

گرگان- آریان‌ فر، کارشناس مشاور املاک گرگان با اشاره به رکورد غیرتورمی در معاملات مسکن گرگان، گفت: در شرایط فعلی خریدار واقعی در بنگاه مشاوران املاک به چشم نمی خورد.

حمیدرضا آریان‌فر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای چند مین هفته متوالی شاهد رکود غیر تورمی در بازار مسکن گرگان هستیم که البته متاثر از بازار کلان مسکن در کشور است.

کارشناس مشاور املاک گرگان گفت: با وجود آنکه فروشندگان مسکن حاضر به اعمال بسته های تشویقی مانند تخفیف در قیمت و فروش درازمدت و چندمرحله‌ای هستند اما رغبت برای خرید در بازار دیده نمی شود.

آریان‌فر بیان کرد: اندک معاملات بازار مسکن در شهرک های حاشیه شهر و مناطق پیرامونی شهر انجام می شود و در هسته مرکزی و البته محدوده مسیر صیاد، ناهارخوران و گرگانپارس خرید و فروش محسوسی نداریم.

وی گفت: صرفا در برخی مناطق شاهد فروش های فوری با کف قیمت هستیم و در سایر مناطق خرید و فروش انجام نمی شود.

این کارشناس بازار مسکن بیان کرد: با وجود افزایش قیمت دلار در روزهای گذشته، افزایش قیمتی در نرخ های اعلامی مسکن دیده نمی شود و مهمترین دلیل آن رکود مطلق بازار مسکن است‌.

وی گفت: نمی توان زمان دقیقی برای پایان این وضعیت رکود در بازار مسکن ترسیم کرد و سرمایه گذاری فعالان حوزه مسکن با احتیاط حداکثری همراه است.

آریان فر ادامه داد: برخی از متقاضیان مسکن با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن در روستا، رغبت بیشتری برای خرید زمین و ساخت و ساز در روستا دارند که این مقوله هم در رکود بازار بی تاثیر نبوده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha