۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
۶ محصول جدید خودرویی وارد بازار می شود
مدیرعامل شرکت حدید مبتکران مشگین شهر:

۶ محصول جدید خودرویی وارد بازار می شود

اردبیل _ اللهوردی، مدیرعامل شرکت حدید مبتکران مشگین شهر گفت: تولید ۶ نوع محصول خودرویی سنگین در کارخانه حدید مبتکران انجام شده و ورود این محصولات را به بازار شاهد هستیم.

عزیز اللهوردی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این ۶ محصول خودرویی سنگین شامل ۶ و ۱۰ چرخ کمپرسی و کامیون های سنگین است که با کیفیتی مناسب ساخته و تحویل بازارهای داخلی و خارجی خواهد شد.

وی از صدور مجوز نصب پلاک انتظامی برای این خودروهای سنگین خبر داد و تصریح کرد: کامیون های تولیدی در این کارخانه با کیفیتی مناسب و پلاک انتظامی نصب شده وارد بازار شدند.

مدیرعامل شرکت حدید مبتکران مشگین شهر گفت: بیش از پنج هزار پرسنل در این کارخانه مشغول فعالیت هستند که با قول مساعد مسئولان شهرستانی و استانی قرار است شهرک مسکونی برای رفاه این کارکنان و پرسنل تهیه و تدارک دیده شود.

اللهوردی به کمبود نیروی ماهر در این کارخانه اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همت دانشگاه های استان و مجموعه فنی و حرفه ای زمینه برای تربیت نیروهای ماهر و متخصص برای ورود به این کارخانه فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما دارای سوله بزرگ و آزمایشگاه های مجهز هستیم که دانشگاه های استان می توانند از این ظرفیت استفاده کرده و در تربیت نیروی انسانی ماهر این کارخانه بزرگ و ارزشمند را یاری برسانند.

اللهوردی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰۰ نفر در این مجموعه مشغول کار هستند که با توسعه بخش های دیگر امکان ایجاد اشتغال برای افراد بیشتری نیز فراهم خواهد آمد.

وی بیان کرد: در این کارخانه سعی می شود تا به صورت زنجیره ای تولیدات متنوع برای راه اندازی کامیون ها و خودروهای سنگین فراهم آید تا ما بتوانیم شرایط مناسب و کیفی تری را در عرضه محصولات شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت حدید مبتکران مشگین شهر یادآور شد: سعی ما بر این است تا فضای کار و اشتغال مناسب را برای جوانان منطقه فراهم کنیم و قطعا مسئولان نیز با کمک و یاری این مجموعه می توانند به این امر مهم کمک و یاری برسانند.

کد خبر: ۲۵۱٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha