۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
۲۵۰۰ طرح در زنجان از سوی صندوق کارآفرینی حمایت می‌شود
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

۲۵۰۰ طرح در زنجان از سوی صندوق کارآفرینی حمایت می‌شود

زنجان- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: مقرر شده است ۲۵۰۰ طرح در استان زنجان از سوی صندوق کارآفرینی امید به لحاظ پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، نعمت‌الله رضایی ظهر چهارشنبه در حاشیه کارگروه اشتغال استان زنجان، در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه تا به امروز شاهد ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در کشور به واسطه پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بودیم، تصریح کرد: در همین راستا و با هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است در استان زنجان از دو هزار و ۵۰۰ طرح حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی صندوق کارآفرینی امید مبتنی بر حمایت از ۷۰ هزار طرح خرد، کوچک و متوسط در سال‌جاری است، عنوان کرد: بی‌تردید یکی از اهدافی که این صندوق دنبال می‌کند، حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط بوده و امیدواریم با این رویکرد بتوانیم در امر اشتغال که یکی از دغدغه‌های جدی حال حاضر به شمار می‌رود، گام‌های بلندی برداریم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ،در ادامه گریزی به وضعیت استان در شاخص‌های مختلف زد و گفت: یکی از این شاخص‌ها مربوط به حوزه اشتغال است که در این رابطه صندوق کارآفرینی امید قرار است امسال از یک هزار و ۷۰۰ طرح در استان زنجان حمایت کند.

رضایی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا پایان امسال ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار این طرح‌ها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با این اقدام زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر در استان زنجان فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha