اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی برای مکانیزه کردن کشاورزی
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی اعلام کرد

اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی برای مکانیزه کردن کشاورزی

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی از تخصیص ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مکانیزاسیون کشاورزی کشور خبر داد.

به گزارش بازار، کریم ذوالفقاری افزود: این اعتبارات تخصیص لحظه‌ای است که ۱۰ هزار میلیارد تومان آن را بانک کشاورزی و ۵ هزار میلیارد تومان هم از اعتبارات سفر رئیس جمهور است که به بانک‌ها ابلاغ شده است.

او گفت: تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان از این تسهیلات برای مکانیزاسیون کردن کشاورزی کشور به ۱۰ بانک غیر تخصصی ابلاغ شده است که کشاورزان می‌توانند با داشتن شرایط اولیه و پیش فاکتور از فروشگاه یا تولیدکننده مورد تایید در سامانه مرکز مکانیزاسیون، نسبت به دریافت تسهیلات با سود ۲۳ درصد اقدام کنند.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بانک کشاورزی ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شعبات استانی خود ابلاغ کرده است.

او با بیان اینکه در اعطای تسهیلات هیچ محدودیتی نداریم، گفت: این اعتبارات برای خرید کمباین، ادوات کشاورزی، دنباله بند و تراکتور از هر شرکت تولید کننده که در سامانه مرکز اتوماسیون ماشین آلات کشاورزی وجود دارد، تخصیص داده شده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha