۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار گاز
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران خبر داد

پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار گاز

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار گاز، از آمادگی کامل این شرکت برای ورود به فصل سرد سال خبر داد.

به گزارش بازار، غلامعباس حسینی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به نتایج پیگرانی هوشمند و طول عمر خطوط لوله و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعمیرات اساسی گسترده خطوط لوله و تاسیسات انجام شد.

وی افزود: با تلاش کارکنان مناطق دهگانه عملیات انتقال گاز و با همکاری دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در مهرماه بیشترین عملیات تعمیرات انجام شده است و با بهره مندی از ظرفیت تیم‌های تعمیراتی در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۱۰ عملیات انتقال گاز، تعمیرات به پایان رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال، انتقال گاز به صنایع و نیروگاه‌های سراسر کشور هیچگاه متوقف نشده است، ادامه‌داد: با یک برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده توانستیم علاوه برانتقال پایدار گاز، تعمیرات برنامه‌ریزی شده را نیز انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران تاکید کرد: از آنجا که در دوره سرد سال مصارف بخش خانگی سیر صعودی خواهد داشت، این شرکت مطابق سال‌های قبل در راستای استمرار خدمت رسانی به هموطنان، حفظ جریان پایدار گاز برای بخش خانگی را در اولویت قرار داده و از این رو همه اقدامات لازم برای آمادگی بیشتر ناوگان انتقال گاز در زمستان انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توکل بر خداوند متعال، اهتمام کارکنان خستگی‌ناپذیر صنعت گاز و همدلی مردم در راستای مصرف بهینه بتوانیم همانند سال‌های گذشته با موفقیت و سربلندی از فصل سرد سال عبور کنیم.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha