۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
اولویت پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با مناطق روستایی و محروم است
 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

اولویت پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با مناطق روستایی و محروم است

زنجان- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، گفت: اولویت پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، مناطق روستایی و محروم در راستای توانمندسازی و تکمیل زنجیره تولید و اجرای طرح‌ های کوچک و متوسط است.

به گزارش خبرنگار بازار، نعمت الله رضایی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: حمایت از طرح های خرد، ضامن پایداری تولید و توسعه، افزایش درآمد و افزایش تاب آوری است.

وی اظهار کرد: طرح های خرد، کوچک و متوسط اهمیت زیادی در اقتصاد کشورهای دنیا دارند و بخش قابل توجهی از اشتغال با تکیه بر این طرح ها محقق می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، با بیان اینکه طرح‌ های خرد، کوچک و متوسط با وجود سهم ۸۰ درصدی در اشتغال فقط ۴.۵ درصد تسهیلات بانکی را دریافت کردند، گفت: ایجاد اشتغال با سرمایه گذاری کم، انعطاف پذیری در برابر تغییرات بازار، رقابت پذیری، تمرکز زدایی، توسعه مناطق کم برخوردار و توانایی در تولید کالاهای مورد نیاز شرکت ها و واحدهای بزرگ از مزیت های کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

رضایی تاکید کرد: می توان مسأله اشتغال را از طریق طرح های خرد، کوچک و متوسط در کشور حل کرد.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید یک نهاد و موسسه عمومی غیر دولتی است و از منابع دولت استفاده نمی کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات این صندوق، مناطق روستایی و محروم در راستای توانمندسازی و تکمیل زنجیره تولید و اجرای طرح‌های کوچک و متوسط است، ابراز داشت: محدودیت دسترسی به منابع تامین مالی از جمله چالش های پیش روی کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

رضایی بیان داشت: ضعف در شناخت بازار، فرصت های سرمایه گذاری و برخی مهارت ها از دیگر چالش‌ های کسب و کارهای کوچک و متوسط در کشور است.

کد خبر: ۲۵۱٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha