۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از ظرفیت های تولیدی هپکو بازدید کنند
طی نامه ای از طرف کارگران هپکو درخواست شد؛

نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از ظرفیت های تولیدی هپکو بازدید کنند

اراک- کارگران هپکو طی نامه ای از دو نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خواستند از هپکو بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار، جمعی از کارگران شرکت هپکو طی نامه‌ای به محمد حسن آصفری و علی اکبر کریمی دو نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی درخواست کردند تا با محوریت و پیشگامی نمایندگان استان مرکزی جمعی از نمایندگان کمیسیون‌های مختلف مجلس با حضور در اراک از ظرفیت‌های تولید این شهر و همچنین شرکت بازدید کنند.

متن این نامه به شریح زیر است:

نمایندگان محترم مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی

سلام‌علیکم

با احترام، با عنایت به جایگاه والای مجلس انقلابی در رسیدن به تمدن اسلامی و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرهنگ و اقتصاد را به‌عنوان دو اولویت اصلی مجلس یازدهم مطرح فرموده‌اند؛ شناخت درست ظرفیت‌های کشور توسط نخبگان و هم‌افزایی کلیه نیروهای متخصص و متعهد در راستای یافتن راه‌حل‌های بومی برای مسائل مختلف جامعه، ضروری و حیاتی است.

نمایندگان محترم مجلس، به‌ویژه نمایندگان استان مرکزی با مواضعی که از ابتدای کار خود داشته‌اند، نوید مجلس پرتحرکی را به مردم داده‌اند. اما لازمه موفقیت درحرکت -به‌ویژه در جهش تولید- صرف دغدغه مندی و فعالیت نیست، بلکه همان‌طور که بیان شد شناخت ظرفیت‌ها و هم‌افزایی نیز از شروط اساسی آن است.

بر همین اساس پیرو نامه ۶۸ نفر از نمایندگان محترم مجلس پیرامون شرکت هپکو ما کارگران این شرکت به استحضار می‌رسانیم که درصددیم تا با محوریت و پیشگامی نمایندگان استان مرکزی از جمعی از نمایندگان کمیسیون‌های مختلف مجلس دعوت کنیم تا با حضور در اراک ضمن بازدید از ظرفیت‌های فوق‌العاده تولیدی این شهر، از نزدیک غول صنعتی هپکو و ظرفیت‌های کم‌نظیر آن را مورد بازدید قرار داده و بی‌واسطه در جریان مسائل متعدد آن قرار بگیرند.

امیدواریم هپکو که دیروز نماد نابودی صنعت با خصوصی‌سازی غلط بود و امروز نماد مطالبه گری درست و مؤثر است؛ با پیشگامی نمایندگان مجلس و هم‌افزایی آن‌ها، فردا نماد توفیق نظام در اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی باشد، بنابراین منتظر پیگیری و پاسخ شما در اسرع وقت هستیم.

کد خبر: ۲۵٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha