۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق در آب‌های انحصاری اقتصادی استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، رضا شجاعی بیان کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق مأموران پایگاه دریابانی چابهار در نتیجه ساعت‌ها اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله‌های سوخت از آب‌های کشور و فروش به دلالان کشورهای حوزه دریا عمان آگاه شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی ادامه داد: مأموران با اعزام به‌موقع به محل و در عملیات ضربتی موفق شدند ۴۹ فروند شناور و یک فروند لنج تابعه کشور هندوستان، ۱۸ خودروی سواری در حین جابه‌جایی محموله قاچاق سوخت هنگام خروج از آب‌های کشور در فاصله ۹۵ مایلی از ساحل کشورمان متوقف و در بازرسی از آنها ۱۵۸ هزار ۹۹۳ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در مخازن جاساز شده بود کشف کردند.

شجاعی با اشاره به دستگیری ۷۸ متهم دراین‌رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده را بالغ بر ۶۸ میلیارد ۳۵۰ ریال برآورد کرده‌اند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کد خبر: ۲۵۱٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha