۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
خروج واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح از شبکه برق کشور
معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه مفتح خبر داد:

خروج واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح از شبکه برق کشور

همدان - جاویدانی، معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: واحد شماره چهار این نیروگاه برای تعمیرات دوره ای به مدت هشت روز از شبکه برق کشور جدا شد.

مسعود جاویدانی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه فصل تعمیراتی واحدهای چهارگانه نیروگاه شهید مفتح آغاز شده است، گفت: همزمان با خروج واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح برای انجام تعمیرات دوره ای، فصل تعمیراتی واحدهای چهارگانه نیروگاه شهید مفتح همدان آغاز شد.

معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه همدان گفت: براساس مجوز شرکت مدیریت شبکه برق کشور، واحد شماره چهار این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات برای تعمیرات دوره ای به مدت هشت روز از شبکه برق کشور جدا شد و فصل تعمیراتی در این مجموعه تولیدی آغاز شد.

جاویدانی با اشاره به تخصص و توان داخلی این نیروگاه افزود: انجام اقدامات تعمیراتی در این دوره توسط کارکنان نیروگاه و کارگران بومی منطقه انجام می شود.

معاون تعمیرات نیروگاه شهید مفتح با اشاره به عبور موفق نیروگاه از تابستان امسال گفت: به نحوی برنامه ریزی شده که واحدهای نیروگاه برای اوج مصرف تابستان سال آینده با آمادگی کامل دراختیار شبکه قرار گیرد.

وی یادآوور شد: نیروگاه حرارتی شهید مفتح همدان از چهار واحد بخار ۲۵٠ مگاواتی تشکیل شده که با عمر بیش از ۲۹ سال حدود دو درصد از برق کشور را تأمین می کند و ظرفیت تولید هزار مگاوات برق را دارد.

کد خبر: ۲۵۱٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha