۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
اصناف همواره جور دولت ها را به دوش کشیده اند
استاندار مازندران:

اصناف همواره جور دولت ها را به دوش کشیده اند

بابل - استاندار مازندران گفت: اصناف در تمامی مراحل در استان پای کار بوده اند و جور دولت ها را به دوش کشیده اند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف که در اتاق اصناف بابل برگزار شد، افزود:فلسفه وجودی تشکل‌ها، پیگیری حقوق و حفاظت از منافع اعضا است و وظیفه دیگر آنها، شناسایی و پیگیری مطالبات بخش خصوصی است که بر عهده تشکل‌هاست، با این تعریف، اتاق اصناف هویت خودرا به‌عنوان یک تشکلِ از تشکل‌های موجوددر بخش خصوصی می‌گیرد.

وی ادامه داد:وظیفه تشکل‌های صنفی دفاع از حقوق عقب مانده مردم در برابر محدود کردن دولت ها است و ایجاد تشکل هایی مثل اصناف به نمایندگی از مردم در مطالبه گری از دولت ها بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: ایجاد تشکل های غیردولتی در پیگیری حقوق عقب افتاده مردم نقش بسزایی دارد ومی تواند زمینه ارتقاء و رونق کسب و کار بر اساس قاعده و اصول را در راستای رسالت‌های موجود در جامعه ارایه دهد.

حسین زادگان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت تشکل های صنفی می تواند در جهت منافع جمعی نقش به سزایی را ایفا کند ودر اقتصاد جوامع تاثیر گذار باشد.

وی افزود:سابقه نشان داده است که در طول تاریخ تشکل‌ها هیچ گاه خطر یا چالشی برای حاکمیت و قدرت‌ها ایجاد نکرده‌اند و همیشه کمک کار دولت درتمام بحران‌های موجود مانند سیل کرونا بودند و وجور دولت ها را بر دوش کشیدند.

استاندار مازندران در پایان سخنانش ضمن تشکر از همدلی و اتحاد بین دو نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: تعامل نزدیک دو نماینده این شهرستان در نتیجه‌گیری مطالبات مردمی بسیار موثر است زیرا نگاه فرا منطقه ای نمایندگان مجلس یازدهم در استان باعث اتفاقات خوبی در استان خواهد شد.

کد خبر: ۲۵٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha