۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
هدف گذاری صادرات کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، ۵.۴ میلیون دلار است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

هدف گذاری صادرات کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، ۵.۴ میلیون دلار است

یاسوج- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف گذاری صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، ۵.۴ میلیون دلار است.

به گزارش خبرنگار بازار، سالار حسین پور عصر شنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال جاری و در راستای جهش تولید، برنامه هایی با ۳۴ محور در دستور کار قرار دارد، افزود: در سال گذشته نیز شش میلیون و ۶۴۵ هزار دلار صادرات از این استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در سه ماه گذشته، به دلیل شیوع کرونا، امکان برپایی نمایشگاه تخصصی در استان وجود نداشت، گفت: یکی از برنامه های اصلی سازمان تا قبل از شیوع کرونا، برپایی نمایشگاه ها بود.

حسین پور افزود: با برپایی نمایشگاهها فرصت بازاریابی ایجاد و توانمندی واحد های تولیدی استان در معرض دید عموم قرار گرفته و این امر سبب رقابت تجاری بین واحد ها و ارائه آخرین دستاورد های واحد های تولیدی استان می شود.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاههای تخصصی از دیگر برنامه های مهم سال جاری در راستای ارتقای جهش تولید، ایجاد فرصت های جدید برای واحد های تولیدی و گفت و گوی بنگاه های تجاری و اقتصادی است.

حسین پور افزود: در کارگروه توسعه صادرات استان مقرر شد که برپایی نمایشگاه تخصصی در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا انجام شود.

کد خبر: ۲۵٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha