۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
افزایش کیفیت خدمات و توسعه فضاهای آموزشی در شهرهای جدید مورد تأکید است
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید:

افزایش کیفیت خدمات و توسعه فضاهای آموزشی در شهرهای جدید مورد تأکید است

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر لزوم ایجاد جذابیت لازم در شهرهای جدید و توجه به توسعه فضاهای آموزشی و مدارس در راستای فراهم شدن بستر آموزش مناسب، همزمان با نگاه مسکن سازی در این شهرها تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که در حوزه شهرهای جدید مورد توجه قرار دارد، علاوه بر سکونت و جمعیت پذیری این مناطق، ارتقای کیفیت خدمات و سرانه های روبنایی است.

جعفری افزود: یکی از موضوعات اصلی که مورد تأکید مقام عالی وزارت است توجه به توسعه فضاهای آموزشی و مدارس است که که بستر آموزش مناسب و مورد نیاز جوانان نوجوانان ساکن در شهرهای جدید فراهم شود.

وی ادامه داد: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، خدمات درمانی و بهداشتی و مسائلی که به اوقات فراغت بر می‌گردد مورد تأکید و در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید یادآور شد: با توجه به این‌که نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های اصلی ماست و سکونت پذیری در این شهرها را افزایش می‌دهد همزمان با نگاه مسکن سازی در شهرهای جدید، باید به زیرساخت‌ها توجه شود و کیفیت لازم در این شهرها افزایش پیدا کند تا جذابیت لازم برای جذب جمعیت در این شهرها ایجاد شود.

کد خبر: ۲۵۱٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha