۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
۹ مرکز سویای کشاورزان مازندرانی را خریداری می کنند
مدیرکل غله مازندران:

۹ مرکز سویای کشاورزان مازندرانی را خریداری می کنند

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از راه اندازی ۹ مرکز خرید تضمینی سویا در استان خبر داد و گفت: این مراکز در شهرستان های مختلف دایر شده است.

عباسعلی وفایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از راه اندازی مراکز خرید تضمینی سویا در مازندران خبر داد و افزود: در راستای سیاستهای حمایتی دولت از تولید محصولات کشاورزی و با توجه به آغاز فصل برداشت سویا در استان مازندران، مراکز خرید تضمینی دانه روغنی سویا در شهرستان های گلوگاه، نکا، ساری و جویبار فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی، مراکز خرید تضمینی دانه روغنی سویا در سیلوی شهید میرزاپور نکا ، کارخانجات آرد پاکسابان گلوگاه ، دستاس ساری و نمونه جویبار به منظور تحویل این محصول توسط کشاورزان این منطقه تجهیز و راه اندازی شده و در صورت نیاز و انجام هماهنگی های لازم، مراکز خرید در دیگر شهرستان ها نیز دائر خواهد شد.

وفایی نژاد تصریح کرد: در سال زراعی جاری قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی سویا، با ۲ درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۳۳ هزار تومان است.

وی تاکید کرد: در مراکز خرید تضمینی اداره کل غله، دانه سویا با ناخالص یک تا ۸ درصد و رطوبت ۹ تا ۲۰ درصد قابل خریداری است.

کد خبر: ۲۵۱٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha