۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
همکاری اداره کل میراث خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند| فم تورهای خارجی برگزار می‌شود
معاون گردشگری اداره کل میراث خوزستان خبر داد:

همکاری اداره کل میراث خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند| فم تورهای خارجی برگزار می‌شود

اهواز- عامری نسب، معاون گردشگری اداره کل‌ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از همکاری این اداره کل و سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

جمال عامری نسب در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دیداری با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به میزبانی این سازمان داشتیم و موارد خوبی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تیم مدیریتی جدید سازمان منطقه آزاد اروند توانمند است و نگاه مثبتی به صنعت گردشگری دارند که باعث شده طی روزهای آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد.

معاون گردشگری اداره کل‌ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: برگزاری تور آشناسازی منطقه آزاد اروند کمک زیادی به معرفی اماکن گردشگری این منطقه می‌کند.

عامری نسب با بیان اینکه اداره کل میراث خوزستان نگاه توسعه‌ای به همه مناطق این استان دارد، خاطرنشان کرد: به زودی فم تور خارجی ۳ روزه در خوزستان برگزار می‌کنیم که یک روز را به منطقه آزاد اروند اختصاص می‌دهیم.

وی یکی از ظرفیت‌های گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر را پرنده‌ نگری دانست و تاکید کرد: فلامینگوهای ایتالیایی در آبادان و پرنده‌های مهاجر در تالاب ناصریه خرمشهر یک ظرفیت مهم در زمینه پرنده نگری است.

معاون گردشگری اداره کل‌ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه طرح‌های مطالعاتی و اجرای برنامه‌های مشترک از موارد مهمی مورد تفاهم بود.

کد خبر: ۲۵۱٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha