۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد رهگیری رایگان قرارداد اجاره در همه دستگاه‌های دولتی اعتبار دارد

کد رهگیری رایگان قرارداد اجاره در همه دستگاه‌های دولتی اعتبار دارد

مستأجران متقاضی وام ودیعه مسکن می‌توانند با استفاده از کد رهگیری سامانه معاملات املاک و مستغلات، نسبت به استعلام شرایط خود اقدام کنند.

‌به گزارش بازار، دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی در نامه‌ای به مدیران بانک‌های کشور پذیرش کد رهگیری برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را ابلاغ کرد.

بر اساس جزئیات نامه سرپرست دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی با توجه به راه‌اندازی سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دریافت کد رهگیری برای قراردادهای اجاره به صورت رایگان و بدون نیاز به حضور در مشاور املاک لازم است، بانک‌ها نسبت به پذیرش کد رهگیری اجاره‌نامه به عنوان یک سند معتبر و رسمی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

در این راستا هم‌اکنون استعلام کد رهگیری اجاره‌نامه برای کلیه شعب بانک‌های کشور امکان‌پذیر است و استعلام کد رهگیری لازم‌الاجرا است.

در این رابطه ابوالفضل نوروزی، سرپرست دفتر اقتصاد و مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات به خبرنگار فارس گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات نسبت به انعقاد قرارداد اجاره و صدور کد رهگیری به صورت رایگان اقدام کرده و این کد رهگیری در تمامی سامانه‌ها و شعب دستگاه‌های دولتی اعتبار دارد.

کد خبر: ۲۵۱٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha