۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
بررسی طرح بانکداری اسلامی در مجلس یازدهم
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس مطرح کرد

بررسی طرح بانکداری اسلامی در مجلس یازدهم

حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم گفت: براساس طرح بانکداری جمهوری اسلامی ساختار بانک مرکزی تغییر داده می‌شود و بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران تاسیس می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم، از تدوین و بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی در مجلس یازدهم خبر داد و گفت: براساس این طرح ساختار بانک مرکزی تغییر داده می‌شود و موضوع بانکداری اسلامی هم به درستی تبیین خواهد شد.

وی افزود: در صورت تصویب نهایی این طرح مشکلات کنونی حوزه بانکداری رفع شده و نهاد بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران تاسیس می‌شود.

دولت برای جبران کسری بودجه مصوبات شورای عالی اقتصادی را دارد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به برخی خبرها مبنی براینکه دولت باید برای جبران کسری بودجه سال ۹۹ لایحه اصلاح بودجه را به مجلس ارائه کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون اصلاحات مورد نیاز در بحث بودجه در شورای عالی اقتصادی انجام شده، فعلا نیازی به اصلاح آن نیست.

حسین‌زاده بحرینی تاکید کرد: دولت برای جبران کسری بودجه مصوبه شورای عالی اقتصادی را دارد بنابراین در صورت نیاز به اصلاح بیشتر، می‌تواند در این مورد به مجلس لایحه ارائه کند.

کد خبر: ۲۵٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha