۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
بازگشت نیسان به خاک ایران در دور جدید واردات

بازگشت نیسان به خاک ایران در دور جدید واردات

یکی از شرکت های مطرحی که به زودی محصولات آن در قالب واردات و در سامانه یک پارچه فروش خودرو های وارداتی محصولات آن به متقاضیان عرضه خواهند شد نیسان است.

به گزارش بازار، عرضه محصولات نیسان توسط شرکت نامی خودرو صورت خواهد گرفت. روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از آن بود که محصولات این شرکت از گمرک ترخیص شده اند و اکنون باید با دریافت تاییدیه های استاندارد و سایر موارد لازم در سامانه یک پارچه فروش خودرو های وارداتی به خریداران عرضه شوند.

شرکت نامی خودرو هنوز اطلاعاتی از مدل هایی که قصد دارد آن ها را به بازار عرضه کند را به صورت رسمی اعلام نکرده و صرفا به انتشار چند عکس بسنده کرده است. اما با توجه به تصاویر منتشر شده می توان دریافت که ۳ خودروی نیسان کیکس (Kicks)، نیسان سیلفی (Sylphy)و نیسان روگ (Rogue) یا همان ایکس تریل خودروهایی هستند، که توسط نامی خودرو به بازار عرضه خواهند شد.

نیسان کیکس یک کراس اوور کامپکت است، که محبوبیت و فروش خوبی در بازار های جهانی دارد و با توجه به قیمت آن می توان انتظار داشت که تیپ پایه یا میانی آن به بازار عرضه شود. نیسان روگ نیز یک کراس اوور سایز متوسط است که با توجه به قیمت آن و محدودیت قیمتی ایجاد شده برای خودرو های وارداتی به احتمال بسیار زیاد تیپ پایه آن به ایران خواهد آمد. اما نیسان سلیفی یک‌ سدان کلاس سی است که در کشور چین و توسط اتحاد دانگ فنگ نیسان تولید می شود و می تواند با سایر سدان های وارداتی رقابت جذابی داشته باشد.

البته باید منتظر بمانیم تا شرکت وارد کننده به صورت رسمی اطلاعات این سه خودرو را منتشر کند و تا به صورت قطعی مشخص شود که نیسان های سفارش گذاری شده نامی خودرو با چه قوای فنی و امکاناتی پا به بازار ایران خواهند گذاشت. آنطور که مشخص است تصاویر این محصولات توسط شرکت نامی خودرو رسانه ای شده و اصلا خبری از تصاویر جاسوسی نیست. نکته جالب اینجاست که شرکتی که قرار است محصولات نشان معتبری مثل نیسان را به ایران وارد کند، حتی یک وبسایت رسمی ندارد تا بتوان اطلاعات دقیق این شرکت را در آن دید. همچنین در شبکه های اجتماعی هم خبری از نام و نشان این شرکت نیست. باید دید آینده حضور دوباره نیسان در ایران چه خواهد شد اما فعلا که در مرحله اول با توجه به وضعیت فعلی و زیرساختی این شرکت نمی توان امید چندانی به نیسان های وارداتی و عرضه منظم آن ها داشت.

کد خبر: ۲۵۰٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha