۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
برگزاری جشنواره ملی عکس مهارتی با موضوع برداشت زعفران در «وامنان» آزادشهر 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان خبر داد

برگزاری جشنواره ملی عکس مهارتی با موضوع برداشت زعفران در «وامنان» آزادشهر 

گرگان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد و جشنواره ملی عکس مهارتی با موضوع برداشت زعفران در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمزه کرایلو صبح یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: اولین دوره مسابقات آزاد و جشنواره ملی عکس مهارتی با موضوع برداشت زعفران در روستای وامنان شهرستان آزادشهر با حضور ۳۰ عکاس از ۱۷ استان کشور برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: این مسابقات روزهای دوشنبه و سه شنبه یکم و دوم آبانماه در این روستا برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین در روز سه شنبه سوم آبانماه، برگزاری رویداد «ایده شو» در بخش تولید محتوا با همکاری پارک علم و فناوری پیش بینی شده است.

کرایلو، شناسایی ظرفیت های کاشت و فرآوری زعفران، معرفی و برند سازی زعفران در سطح کشور، ترویج ظرفیت های اشتغال و اقتصادی ‏گردشگری روستایی و نهایتا پویایی و ثبات اقتصادی مردم منطقه‏ را از جمله اهداف برگزاری این دوره مسابقات برشمرد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل انتخاب این روستا برای برگزاری این دوره از مسابقات، اتفاقات مثبتی است که سالهای اخیر در «وامنان» رخ داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در خاتمه گفت: اختتامیه مسابقات عکس مهارتی با موضوع برداشت زعفران روز چهارشنبه در شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

کد خبر: ۲۵۰٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha