۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
بودجه هزار میلیاردی دولت برای بازسازی اتوبوس‌های تهران
شهردار تهران خبر داد

بودجه هزار میلیاردی دولت برای بازسازی اتوبوس‌های تهران

حناچی، شهردار تهران از اختصاص بودجه یک‌هزار میلیارد تومان برای نوسازی اتوبوس‌های شهر تهران خبر داد و گفت: اولویت شهرداری استفاده از توان داخلی در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ایران خودرو، پیروز حناچی در حاشیه مراسم امضای تفاهم برای نوسازی ناوگان اتوبوس رانی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک قرارداد و یک تفاهم‌نامه با هدف حمایت از تولید داخل امضا کردیم.

وی با تاکید بر کمبود اتوبوس و مینی‌بوس در تهران بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای برای بازسازی ناوگان هم امضا شد و به زودی عملیاتی خواهد شد. تهران برای پر کردن تمام فواصل بین ایستگاه‌های مترو به ۳ هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد. تامین این نیاز از امروز آغاز شده و همکاری‌ها در این حوزه بهبود پیدا خواهد کرد.

وی گفت: دولت هزار میلیارد برای بازسازی اتوبوس‌های تهران اختصاص داده‌است. اتوبوس‌ها با سایر وسایل حمل و نقل متفاوت هستند و امکان بازسازی کامل آنها وجود دارد پس با شرکت‌هایی مثل مانند ایران‌خودرو وارد تفاهم در این حوزه شدیم.

حناچی درباره واردات اتوبوس‌های دست دوم بیان کرد: اگر اقدامات انجام شده از منابع داخلی به نتیجه مطلوب برسد و به صرفه و صلاح باشد از این مسیر برای بازسازی و نوسازی حمایت خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۵٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha